Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bezorgd

bezorgd

10-03-2012 om 10:58

Wat zou dat zijn: bobbeltje bij anus?

Ik ontdekte gisteravond een bobbel direct naast mijn anus. Ik heb vanmorgen onder de douche nog eens goed gevoeld en het voelt als een bobbeltje. Het is niet keihard, maar ook niet zacht. Het kan bewegen en ik kan het zeg maar een beetje mijn anus in duwen. Maar het komt weer naar buiten. Ik heb ook met de spiegel gekeken en de kleur is wat blauwig. Het doet geen pijn. Het is ook geen open wondje maar een onderhuids bobbeltje zo groot als een kleine knikker.
Wat zou het kunnen zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

10-03-2012 om 11:10

Aambeien

dus.

Uitgezakte waterpok?

kon het ff niet laten

Monet

Monet

10-03-2012 om 11:15

Welnee

Onlangs een kersenpit doorgeslikt! Dit is nu waar mijn moeder me altijd voor waarschuwde......een ingekapselde kersenpit die eruit wil maar niet kan.......

Idd aambeien

Sluit me aan bij Sancy, aambeien!
Sanneke*

ijsvogeltje

ijsvogeltje

10-03-2012 om 12:03

Eens

Eens met de voorgangers: dit is hoogstwaarschijnlijk een aambei.
Ik moet opeens denken aan de apotheek, waar ik laatst was. Een groepje pubermeisjes stond te wachten en bekeek ondertussen de folders. Vraagt een meisje heel luid: aambeien, wat zijn nu weer aambeien? Prachtig, de reacties die daarop volgden

Aambei en...(ot)

aambei idd,
Laatst stond ik onder de douche en wilde mn tandenpoetsen, tandpasta vergeten en vroeg t tubetje sensodyne aan zoon.
"klein wit tubetje in de la... ik pak t aan..was t aambeienzalf..mmm was maar goed dat ik mn lenzen in had

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.