Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Annelies

Annelies

08-01-2013 om 16:59

Weet iemand een goede fitness dvd?

Ik wil leniger worden, en als het kan wat afvallen ook. Ik heb geen zin in overvolle zalen te gaan fitnessen, want ik kan ook niet goed tegen die zalen, krijg het er benauwd van. Bovendien woon ik best ver van dorp of stad, dus leek het me ideaal om zelf te gaan fitnessen met een dvd thuis.
Nu is er heel wat rommel op de markt, maar ik denk dat er ook best goede dvd's zijn. Heeft iemand een tip, ervaring of iets wat echt geholpen heeft en nog leuk om te doen is ook? Ik wil het graag horen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

08-01-2013 om 23:37

30 days shred

Hoi
Dit kwam ik op een ander forum over afvallen tegen:
30 days shred.
Kun je vinden op Youtube:


http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8
Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar schijnt wel te werken.

Guinevere

Guinevere

09-01-2013 om 09:54

Nederland in beweging

Elke ochtend 2 keer op de televisie: Nederland in beweging. Het duurt maar 10 minuten, dat is niet gek om mee te beginnen toch? Je hebt alleen maar een beetje ruimte nodig en 2 gevulde halveliterflesjes.

Annelies

Annelies

15-01-2013 om 23:08

Thanks! waar downloaden?

De dvd 30 days shrek spreekt me wel aan en ik heb de eerste les gedaan, een half uur aan één stuk. Op you tube kun je alleen de eerste les zien en daarna moet je dus de dvd kopen. Maar kan niet in Nederland. Je moet hem ook ergens kunnen downloaden. heeft iemand een idee?

Ot hihi

Ben je aan t eind van die 30 Day Shrek dan ook groen?

Wel een goed idee.. Zou het zelf niet volhouden.

Downloaden

Hij is ook te downloaden

Tik het maar in op bijvoorbeeld nzbindex.nl maar moet je wel newsleecher of iets in de trant voor hebben!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.