Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Aam Bei

Aam Bei

08-10-2012 om 18:59

Weg laten halen van aambeien

Ik wil mijn aambei weg laten halen Maar ik vind het dood eng!! Het is best een flinke. Wie heeft hier ervaring mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
picobello

picobello

08-10-2012 om 20:40

ik heb mijn aambei weglaten halen, was ontstaan na bevalling. Ik geloof dat ik nog liever beval dan de pijn na het weghalen. bereid je vooral op het weer naar de wc gaan erna. Dat deed echt heel zeer.Nog heb ik, bij stevige ontlasting dat ik 'uitscheur' en bloed. Nu hoop ik dat niet iedereen dit heeft en dat je ook positievere verhalen hoort. Maar ik laat het nooit meer doen. ( was via operatie , niet via afbinden)
suc6

Aiai

Aiai

08-10-2012 om 23:13

Positiever

Ken iemand die het heeft laten doen, viel reuze mee. Moest wel een dagje thuis blijven en een smoes verzinnen want het is niet echt een verhaal dat je aan de grote klok hangt voor veel mensen.

Hmm

zelf niet meegemaakt, maar iemand die ik ken wel. Viel reuze mee, wel een week niet zwaar tillen enz. De baas of naasten hoeven toch niets te weten?

Aam Bei

Aam Bei

11-10-2012 om 14:25

Bedankt!

en afspraak gemaakt met de proctoloog. Ik laat jullie weten wat het wordt De huisarts zei al dat het hws geen elastiekje wordt. Het is te veel geflubber zeg maar hahahaha.

picobello

picobello

13-10-2012 om 22:59

Niet 1 dagje thuis

bij mijn ingreep (geen elestiek) heb ik 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en ruim 4 weken thuis. dat viel goed tegen.
suc6

Fluitje van een cent

Fluitje van een cent

15-10-2012 om 16:48

Elastiekjes

Ik vond het geloer er naar door de artsen (3 verschillenden) het ergste. De ingreep stelde niks voor. Je ligt er niet erg elegant bij maar van de elastiekjes er op zetten heb ik niet veel gemerkt. Een drukkend gevoel maar geen pijn oid. Ik had trouwens ook geen enorme aambeien. Vervelend en vaak pijnlijk maar voor de artsen een twijfelgeval, vandaar ook al het geloer.
Na de ingreep ben ik gewoon naar huis gefietst en dat ging prima.
De dag ben ik geloof ik 10 keer naar de wc geweest. Heel voorzichtig maar pijn deed het niet. Maar ik zou die dag wel thuisblijven.
Helaas heeft het nog geen geweldig resultaat opgeleverd. De pijn en jeuk is weg maar de verdikkingen zitten er nog wel een beetje. Maar misschien heeft het nog meer tijd nodig, de ingreep is nu zo'n 2 maanden geleden
Veel sterkte en succes in ieder geval.

Ik vraag me altijd af

wanneer moet je met aambeien naar de huisarts. Ik heb nl ook best wel een trosje hangen, maar ik heb er zelden last van. Heel af en toe bloedt het als ik moeilijke ontlasting heb, maar pijn heb ik eigenlijk nooit. Kun je ze dan gewoon laten zitten?

groetjes Charlotte

Fluitje van een cent

Fluitje van een cent

18-10-2012 om 18:25

Tegen mij

is gezegd dat ze een enkele keer kunnen afknellen of zoiets. Schijnt erg pijnlijk te zijn en dan moet er acuut iets aan gedaan worden.
Ik zou er niks aan doen als je er geen last van hebt. Als het wel eens een keertje vervelend is kun je er van alles op smeren. Ik vond de gel van Hemoclin fijn. Lekker koel en verzachtend.

Dan

laat ik ze mooi nog even zitten

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.