Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Welk kussen

wordt vaak s'morgens wakker met pijnlijke schouders,ligt denk ik aan mijn kussen, heb er al verschillende geprobeerd, weet iemand een kussen die goed is en die hier ook tegen helpt.
alvast bedankt krulleke.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

17-01-2009 om 11:28

Ligt eraan

Het ligt natuurlijk geheel en al aan hoe jij ligt en of de schouders daar ook pijnlijk van zijn geworden. Wie weet moet je je schouders gewoon warmer inpakken, of is er iets anders aan de hand.
Ik zou naar een beddenspeciaalzaak gaan voor advies en om proef te liggen.
Zelf heb ik een heel plat latex kussen, vormvast (al 10 jaar). Ik ben een buikslaper. Ik sleep 'm overal mee naar toe, anders slaap ik beroerd.

krulleke

krulleke

17-01-2009 om 12:55 Topicstarter

Buikslaper

ben zelf altijd een buikslaper geweest maar krijg steeds meer last van mijn rug als ik op mijn buik slaap,ben dus op mijn zij gaan slapen en een extra kussen erbij anders draai ik weer door op mijn buik.
kun je bij een bedden speciaalzaak kussens lenen? heb ik nog nooit van gehoord, zal eens die kant op gaan, bedankt

krulleke

Lynna

Lynna

17-01-2009 om 17:05

M-line

Ik heb zo'n voorgevormd M-line kussen, met een verdikking in mijn nek. Ligt echt heerlijk! Als ik op vakantie ga en genoeg ruimte heb in mijn koffer neem ik dat kussen mee, als ik niet genoeg ruimte heb, heb ik er ook nog een kleinere uitvoering van. Ik kan niet meer zonder.

Linda99

Linda99

17-01-2009 om 19:46

Silvana

Sinds wij kussens van Silvana hebben slapen we een stuk beter en geen nek of rugpijn ´s ochtends. Wel prijzig maar het is het waard!

http://www.silvana.nl/kussens/silvana_support

MaximeM

MaximeM

17-01-2009 om 21:15

Ook silvana

Hoi,

Wij hebben ook Silvana kussens, de tweede al. Ik wil niet meer zonder en het ding gaat inmiddels overal mee als we gaan logeren, of op vakantie. Je hebt verschillende diktes en volgens mij mag je hem zelfs eerst gewoon uitproberen een nachtje (thuis natuurlijk)

Maxime

Vera*

Vera*

18-01-2009 om 11:35

Bed

Toen ik ging studeren en op kamers ging wonen had ik een bed met matras waar ik last kreeg van stijve schouders als ik wakker werd. Ik heb toen van mijn ouders een nieuw bed gekregen zodat ik wat miner in een kuil lag en het was over, nooit meer last gehad. Kan het aan je bed/matras liggen?

krulleke

krulleke

18-01-2009 om 12:56 Topicstarter

Vera

het kan denk ik niet aan het bed liggen, daar zijn vorig jaar een nieuw matras en bedbodem in gekomen.
ligt denk ik echt aan mijn kussen.
krulleke

krulleke

krulleke

18-01-2009 om 12:57 Topicstarter

Bedankt allemaal

bedankt voor jullie reacties en ik zal eens flink gaan rondsnuffelen heb veel goede tips gehad.

gr krulleke

reina

reina

19-01-2009 om 11:06

Al jaren

Tempur, ooit aangeraden door een fysiotherapeute vanwege nek- en schouderklachten, toen zij 't nog voor me moest bestellen, ze kende het uit het ziekenhuis. Inmiddels is die eerste weg, maar ik slaap nog steeds op een tempur kussen.

Vera*

Vera*

19-01-2009 om 13:56

Krulleke

Kan het zijn dat je kussen niet meer past bij je bodem/matras van nu. Ik heb een heerlijk kussen maar als ik ergens slaap met een hard matras is ie te dun.

krulleke

krulleke

19-01-2009 om 20:11 Topicstarter

Vera*

het zou zomaar kunnen,matras met bedbodem is nu een jaar oud, ik ga maar eens naar de verschillende optie's kijken, heb al een beetje rondgekeken, vooral ook ophet net, er is zoveel keus aan verschillende kussens, dat ik het beter in de winkel kan gaan bekijken en uitproberen.

gr krulleke

vlinder

vlinder

20-01-2009 om 03:00

Krulleke

Je zou het kussen van de action kunnen proberen, na een hele lange periode van nekpijn, ben ik nu helemaal klachtenvrij. Ze kosten iets van 6 euro, is een beetje een klein hard kussen, dat een beetje indeukt als je hoofd erop ligt.
Groetjes Vlinder

krulleke

krulleke

20-01-2009 om 09:13 Topicstarter

Vlinder

bedankt, zal eens gaan kijken, blijven ze lang goed,

gr krulleke

vlinder

vlinder

20-01-2009 om 23:58

Krulleke

Hier gebruik ik hem nu een jaar, en hij is nog prima.
Dus voor die 6 euro kan je je geen buil vallen!

Groetjes Vlinder

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.