Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sinilind

Sinilind

10-11-2009 om 18:02

Werk de pil gelijk bij verminderen menstruatie?

Onhadige vraaag, weet niet echt hoe anders te vragen. Ik heb 2 maanden geleden de pil gekregen (om mijn menstruatie te verminderen, ik vloei altijd heel extreem), met als bedoeling dat ik het doorslik (geen weekpauze dus). Ik slik het nu 2 cycli maar het lijkt alleen maar erger te worden, ik ben nu een week ongesteld, en vloei zo erg de laatste 2 dagen dat ik niet eens van huis kan En ik moet morgen werken, hoe ga ik dat doen? Ik heb even contact gehad met de huisarts, maar ze wist het niet zo goed en ging bellen met een gyn, ze dacht dat mijn lichaam misschien een "insteltijd" nodig had. Ze heeft nog niet teruggebeld.
Afin, ik blijf knoeien met superplus tampons om de 20 minuten en nacht maandverband erbij (sorry voor de gory details) maar ik word er moe van
Iemand ervaring?////\
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lotgenootje

lotgenootje

10-11-2009 om 18:41

Sini:

Jeetje Sini, wat waardeloos voor je.

Ik denk dat een bezoekje aan de gyneacoloog toch de moeite waard is. Als jij zo extreem vloeit, dan moet je je afvragen of de pil (en het doorslikken tijdens de stopweek) zal helpen.

Er zijn alternatieven hoor. Ik heb een Mirena laten plaatsen en sinds die tijd nergens geen last meer van. En het voelt behoorlijk bevrijdend. Het is het beste dat ik twee jaar geleden voor mezelf deed

Daar heb je nu natuurlijk geen bal aan, maar verdiep je eens in de alternatieven. Want het klinkt niet of dit werkt

Sterkte, ik hoop dat je er snel van verlost bent!

Puck2

Puck2

11-11-2009 om 09:04

Bah sini

Tjee, dat helpt dan ook niet mee om in je drukke hectische bestaan je hoofd boven water te houden. Je kunt alle energie gebruiken en dan is het natuurlijk supervervelend dat de energie wegvloeit (letterlijk). Google eens op novasure, misschien is dat een beter alternatief voor je?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.