Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

mamavogel

mamavogel

10-12-2008 om 16:56

Ziek en zaterdag kinderfeestje

Mijn dochter heeft al sinds maandag een flinke griep. HEt begon met flink hoesten niet zo lekker en 38 graden koorts.
Gisteren ging het helemaal niet hoofdpijn buikpijn heel veel keelpijn en aan het eind van de middag 40 graden koorts.
Vanmorgen leek het wat beter te gaan maar nu zakt ze weer helemaal in en heeft ze weer 39 graden. Heb haar maar weer een zetpil gegeven.
Weet iemand hoe lang deze griep kan duren. Ze heeft zaterdag haar kinderfeestje (voor een groot deel buiten en vrij intensief)
En ze begint zich nu echt zorgen te maken of ze wel op tijd beter is. (en ik ook) ze kijkt er al zo lang naar uit ik vind het echt zielig.
Overigens heeft de rest van het gezin het ook te pakken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

10-12-2008 om 18:55

Verzetten?

Kan je het feestje niet een week verzetten? Van griep kan je lang moe blijven en als de rest van het gezin ook ziek is schiet het niet echt op.

Dendy

Brianna F

Brianna F

11-12-2008 om 06:24

Verzetten

Dat dacht ik ook, al is ze opgeknapt zaterdag, ze zal niet helemaal fit zijn en dan valt het feestje toch een beetje in het water.
beterschap

mamavogel

mamavogel

11-12-2008 om 08:51

Reactie

Het zal inderdaad verzetten worden maar dat zal meer dan een week worden.
Ik zal dan moeten kijken wanneer ze plek hebben.
Volgende week kan mijn dochter al niet heeft dan kerstontbijt van de scouting en haar beste vriendin ook.
Daarna is het kerstvakantie dan kan niet iedereen.
Ze was al in november jarig dus dit gaat een bijhoorlijke tijd naar haar verjaardag worden.

Maar goed ze is alleen nog maar zieker geworden heeft de hele nacht 40 graden koorts gehad die maar niet wilde zakken.
Dus ik denk niet dat het hem nog gaat worden.
Nu nog even kijken of ik van alle uitgenodigde kinderen een telefoonnummer kan vinden.

Asa Torell

Asa Torell

11-12-2008 om 20:35

Huisarts?

Dat klinkt flink ziek, ik denk dat ik naar de dokter zou gaan met zoveel dagen al hoge koorts. En wat jammer van haar feestje, veel beterschap gewenst!

mamavogel

mamavogel

12-12-2008 om 10:10

Gaat een stuk beter

Na die slechte nacht van woensdag op donderdag gaat het steeds beter.
Gisteren was ze bijna koortsvrij. (Aleen gisteren avond had ze 38)
En ze heeft vanacht eindelijk goed geslapen. Vanmorgen riep ze heel enthosiast mama ik ben beter mijn feestje kan door gaan. Waardoor ik nu dus weer twijfel.
Ik kijk het nog effe een paar uurtjes aan want vanmidag moet ik toch echt gaan bellen.

mamavogel

mamavogel

12-12-2008 om 16:44

Pelle

Je heb helemaal gelijk ze voelt zich steeds smorgens het beste. Maar Tot nu toe gaat het vandaag nog steeds goed. Ze is vanmidag ook nog buiten geweest.
We hebben nu dus besloten om het maar door te laten gaan.
Het feestje is van 11 tot half 2 dus gelukkig niet heel erg lang. En ze heeft er echt zin in.
De rest van de dag moet ze morgen dan maar lekker rustig doen. Voor de tv hangen of zo.

mamavogel

mamavogel

15-12-2008 om 09:52

Geweest

Gelukkig kon het feestje toch nog doorgaan. Ze was vrijdag de hele dag koortsvrij en voldoende opgeknapt.
Het feestje was een groot succes alle kinderen en mijn dochter hebben het leuk gehad.
En ze heeft nergens meer last van gehad. Na afloop was ze wel een beetje moe dus s'middags lekker voor de tv en s'avonds op tijd naar bed. (ondanks de visite)
En nu is ze na een week weer naar school.
Iedereen bedankt voor de reactie's

Groetjes mamavogel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.