Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Anneau

Anneau

11-07-2012 om 17:13

Ziekenhuis in regio amsterdam

In overleg met huisarts zoek ik in de regio Amsterdam
een prettig, goed streekziekenhuis. Ik wil graag een
vaste arts voor de komende tijd, jaar tot jaren. In de
ziekenhuizen in Amsterdam zelf, en vooral academische
ziekenhuizen is de wisseling te groot.
In streekziekenhuizen is minder. Het gaat om
gynaecologisch onderzoek. Wat is een prettig ziekenhuis
in de regio? -Alvast bedankt, Anneau

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

11-07-2012 om 18:18

Heu

Had je huisarts nog suggesties?

Het punt is, zoveel ziekenhuizen heb je eigenlijk niet in Amsterdam en omgeving. Je kunt ze dus gewoon allemaal afbellen.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

11-07-2012 om 19:05

Amstelland

Ziekenhuis Amstelland in Amstelveen. Vrij klein maar zeer modern streekziekenhuis, goede en aardige gynaecologen en je houdt een en dezelfde arts.

Andreasziekenhuis

Ik weet niet hoe het nu is, met de samenwerking met het Lucasziekenhuis en de reorganisaties van tegenwoordig.
Maar voorheen zat er altijd een vaste groep van ervaren gynaecologen, die noemden ze De Firma.
Vrouwen kwamen uit de hele regio om bij deze mensen te bevallen.

Haarlemmermeerse

Haarlemmermeerse

11-07-2012 om 23:23

Spaarne

Ik kan je in Hoofddorp het Spaarne ziekenhuis afd. gynaecologie van harte aanbevelen. Heb er goede ervaringen mee. Mocht je dit aanspreken, dan kan ik je evt. de naam van een prettige gyn laten weten.

Waar, maar bij een opleidingsziekenhuis, dus ook de 2delijns ziekenhuizen zoals het OLVG, kan het voorkomen dat je voor controles iedere keer een ander krijgt. Assistenten die worden ingewerkt. Dat is wel een ander uiterste!

In principe ben ik het met je eens dat je ook zelf eraan moet werken om je moeilijkheden met dokters onder de knie te krijgen. Het kan altijd voorkomen dat er een ander zit, of dat je voor iets dringends met een ander moet uitkomen.

Maar wat jij zegt lijkt me dus minder van toepassing op een behandelrelatie die je bij iets chronisch opbouwt. Dan is het niet gek om te streven naar een vast contactpersoon. Zeker als je ziet hoeveel info verloren gaat bij overdrachten.

jutter

jutter

12-07-2012 om 10:49

Mogelijkheid

Probeer Dr. KHO in Amstelveen. Hij heeft praktijk in Amstelveen (buitenveldert) en is gelieerd aan het Boven het IJ ziekenhuis.

Anneau

Anneau

12-07-2012 om 14:06

Reacties

Dankzij jullie reacties iemand gevonden + afspraak gemaakt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.