Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Petr@

Petr@

07-06-2012 om 13:59

Zijn dit ook symptomen van hooikoorts?

Ik heb al jaren last van hooikoorts en heb dan meestal last van jeukend gehemelte, niezen en jeukende ogen. Dit jaar heb ik ook last van (lichte) hoofdpijn, vieze smaak in mond en ontzettende vermoeidheid.
Zijn dit ook symptomen van hooikoorts of moet ik toch maar eens langs de huisarts (heb er al meer dan 2 weken last van).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

07-06-2012 om 14:41

Ja, kan, maar

die vermoeidheid en hoofdpijn kan bv komen door dat je chronisch benauwd bent zonder het zelf te merken. Hier heb ik ventolin voor, ik gebruik het 3 weken per jaar of zo.

Maar dit is wel geconstateerd door de arts.
Het kan ook op een virusjes wijzen waar je niet door heen komt.

Of wel, toch even de ha bellen.

Fiorucci

Fiorucci

07-06-2012 om 19:03

Hmmm

Hoewel ik hoofdpijn en vermoeidheid wel ken als symptomen, zou ik het toch even vragen aan de huisarts.

Vic

Vic

08-06-2012 om 11:09

Ook

Het is dit jaar ook wel heel erg met de hooikoorts. Ik ben twee weken geleden nog op vrijdagmiddag naar de huisarts gegaan voor medicijnen, omdat ik vreesde het weekend niet door te komen. Zo van het ene op het andere moment voelde ik me lamlendig, moe, hoofdpijn, en constant niezen en een loopneus. De medicijnen (2 soorten) werken gelukkig goed, maar ik voel me nog steeds of ik net een marathon achter de rug heb. Ik kijk het nog een week aan, en dan elke dag vroeg naar bed, en anders ga ik weer naar de huisarts.

Tanneke

Tanneke

08-06-2012 om 20:16

Veel symptomen

Er zijn talloze symptomen bij allergieen!
Ik had er nooit last van, totdat wij in het buitenland gingen wonen. Andere vegetatie en weer natuurlijk.

Als allergie seizoen begint, ben ik echt een week hartstikke beroerd: hoofdpijn, benauwd en eigenlijk voelt het alsof je op het punt staat flink de griep te krijgen.Inclusief koude rillingen en een heet hoofd!
Het ergste vind ik de misselijkheid die ik krijg.

Mijn man begint in dezelfde week ook te rommelen,maar die heeft heel andere klachten; niezen, sinus ontstekingen, hoesten en kuchten. Die slikt een anti histamine om de boel een beetje op te laten drogen van binnen,want hij kan geeneens lezen met die natte ogen.

Dus ja, ik vind het niet zo gek om al je symptomen toe te schrijven aan hooikoorts.
Als je het zeker wil weten, even langs de dokter?

Petr@

Petr@

08-06-2012 om 21:08

Fijn

Al die reacties ) En fijn dat het ook herkenbaar is, begon toch een beetje ongerust te worden..

Ik heb dus vandaag geprobeerd de huisarts aan de telefoon te krijgen, maar dat is niet gelukt ( Gelukkig ben ik vandaag niet zo ontzettend moe en kijk ik het dit weekend nog even aan en anders probeer ik het maandag weer.

Bedankt voor jullie reactie!

Tanneke

Tanneke

09-06-2012 om 17:08

Oh ja!

Die vermoeidheid vergat ik dus nog!
Dat je echt helemaal geen fut hebt.
Heb je het al lang trouwens? Als dat weken duurt zou ik langs de dokter gaan.
Meestal is het ergste met een dag of 8 weer over hier.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.