Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ayla

ayla

30-07-2009 om 09:24

Zo moe

Dochter is al 2 weken moe, ze zegt het ook zelf, ik ben zo moe mama. Vorige week moest ze naar school en toen heb ik haar zelfs een dag thuisgehouden. Huilerig, vervelend, niks willen en moe. ’s Avonds als ze naar bed gaat geeft ze zelf aan dat ze blij is dat het vakantie is want dan mag ze zelf weten hoe lang ze in bed blijft liggen omdat ze nog moe is als ze ’s morgens op moet. Gisteren tussen 7 en half acht naar bed gebracht, de hele nacht doorgeslapen, vanochtend om 7 uur wakker gemaakt want ze moet naar de oppas, maar weer moe. Haar HB is pas geprikt en die was goed. Ze is anderhalve week geleden een weekend ziek geweest flinke koorts met daarna nog een paar dagen verhoging en veel hoesten. De koorts is weg het hoesten nog niet, je hoort ook wel dat er nog wat slijm vast zit. Isn dit normaal zo de eerste week van een vakantie? Moet ik gewoon geduld hebben?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier

Ben ik degene die zoooo moe is, ook al ga ik op tijd naar bed. Ik heb het idee dat het door het weer komt, iemand zei laatst al, het is 'moe weer'. Mijn kinderen lijken er geen last van te hebben (maar eentje heeft een gebroken been, dus die kan ook nergens moe van worden ). Het kan best dat het toch van dat griepje is dat doorsleept of gewoon van het wennen aan het vakantieritme dat je dochter zo moe is. Maar ik ben geen dokter, hoor, ik zou het zeker in de gaten blijven houden.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

30-07-2009 om 10:57

Dokter

Met die hoest zou ik naar de dokter gaan, het lijkt me goed als hij even naar haar longen luistert. Misschien is ze nog niet uitgeziekt en is ze daarvan nog moe. Verder; mijn dochter was aan het eind van dit jaar ook vreselijk moe, onhandelbaar, huilerig. Eindeschooljaar moeheid. De juf zei dat alle kinderen zo moe waren. Hopelijk is dat het, dan is het een kwestie van bijkomen. Sterkte.

ayla

ayla

31-07-2009 om 08:14

Dat dachten we ook

eindejaarsmoeheid, ze wilde de laatste week ook echt niet meer naar school. Maar ze heeft nu al een week vakantie en blijft moe en blijft hoesten.

Ik kijk het het weekend nog eens aan en als het niet beter gaat ga ik maandag even met haar naar de huisarts.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

31-07-2009 om 10:05

Ayla

Ik zou juist liever vóór het weekend naar de dokter gaan, want hoe lang hoest ze al, anderhalve week? Ik zou dan liever voor het weekend willen weten of ze niet een longontsteking ofzo aan het krijgen is. Sterkte.

Tinus_p

Tinus_p

31-07-2009 om 11:31

Mwah

Yvon:
"Ik zou dan liever voor het weekend willen weten of ze niet een longontsteking ofzo aan het krijgen is."
Mwah, als ayla-kind geen koorts heeft, zal datw el meevallen en zie ik de haast ook niet zo.
Ik zou eerder aan iets a la Pfeiffer denken.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

31-07-2009 om 13:31

Maar in het weekend bij de huisartspost zitten is ook niet leuk.. Bij twijfel ga ik altijd voor het weekend in ieder geval. Als t pfeiffer is is er niet echt haast bij, nee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.