Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

02-04-2009 om 11:43

Zoon 2,5 zere hiel,

al een aantal weken, we keken het eerst even aan omdat we dachten dat het vanzelf weer over zou gaan. Vanmorgen naar de huisarts, hiel nagekeken niks aan te zien, kind liep ook ineens normaal ( ja tuurlijk) , Ik uitgelgd aan de arts hoe het zit, waneer hij last heeft en zelfs zo erg dat hij soms gewoon niet loopt. Maar niks aan hand, kon niks ontdekken. Thuis zet ik hem op de grond, begint hij spontaan weer te huilen, AU voet pijn !!
wil niet spelen, buiten, wil niks meer alleen maar au voet pijn.
Knettergek word ik ervan, als ik nu weer bel voor een afspraak is het weer over als ik aan de beurt ben.
Maandag kon hij niet lopen, toen heb ik gebeld kon pas vanmorgen terecht, ja hoor vanmorgen ging het weer prima.
Arts zei: als het erg word kom maar weer terug, jaaa ik zal weer keurig bellen voor een afspraak.. grom !

wat kan het nou zijn???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gewoon gaan...

Als ik jouw was zou ik gewoon gaan op het moment dat ie het heeft en doen of je gek bent...en niet begrepen hebt dat je wederom eerst een afspraak moet maken.
En dan gewoon zeggen dat de dokter heeft gezegd dat....
Hebben wij wel eens gedaan met oudste die ook van die spontane genezingen had zodra ze de dokter zag. En het ergste was nog dat die bijna nooit wat had...maar als ze 'klaagde' was het nooit voor niks.
dus gewoon oppakken en in de auto zetten..en hoppa d'r heen.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.