Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

14-04-2009 om 13:02

Zoon nog steeds zere voet, nu foto's gemaakt


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

28-04-2009 om 20:32

Polly

Hoi Polly,

Oh wat zou het fijn zijn als de parasiet de schuldige is!!

Liora

Polly Shearman

Polly Shearman

29-04-2009 om 15:31

Het gaat

Redelijk goed vandaag. Hij loopt wat rond. Rijd wat op zijn fietsje en vermaakt zich wel. Door de medicijnen heeft hij echter wel flinke diarèe. Maar behalve dat gaat het eigenlijk wel. Vanavond ga ik met een vriendin naar een oranje festival. Ik wil er echt even uit. Groet polly

Asa Torell

Asa Torell

29-04-2009 om 20:21

Ik duim mee hoor

voor Ruud, en ook dat je een echt fijne avond hebt vandaag!

Polly Shearman

Polly Shearman

01-05-2009 om 15:47

Coolpack gekocht

Ik heb voor mijn ventje vandaag een coolpack gekocht wat nu in de vriezer ligt om zijn ontstekingen te koelen. Dat schijnt te helpen. Dus dat gaan we dan maar doen. Het lijkt echt beter te gaan, hij zit nu bv op zijn knieen bij mij aan tafel met de lego te spelen. Nou als je twee ontstoken knieeen hebt is dat best knap volgens mij, dus ik heb goede hoop dat het echt minder word.
Nu maar kijken hoe ik het straks aan hem verkocht krijg dat ik ijs om zijn enkel een knieeen ga doen, bij elke ontsteking 10 minuten koelen is het advies.
Ik had al bedacht om van die waterijsjes van ranja te gaan maken en dan hem als zijn enkel een ijsje krijgt ook een ijsje te geven. Misschien blijft hij dan goed zitten!
Iemand nog een tip op welk moment van de dag ik dat het beste kan doen? smorgens? of juist savonds?

groet, polly

Minet

Minet

01-05-2009 om 20:17

Polly

Ik hoop voor jullie dat het inderdaad beter gaat met Ruuds ontstekingen!
Het koelen is altijd goed, ongeacht het tijdstip. Liefst zo vaak mogelijk, maar ik snap dat dat met een peutertje niet echt gaat lukken.
Sterkte maar weer!
minet

Inge M

Inge M

01-05-2009 om 20:44

Voor en na de inspanning

Ik heb geen ervaring met reuma, wel met een ontsteking.
Koelen voordat je je inspant helpt, want dan doet de inspanning minder pijn.
Koelen nadat je je inspant helpt, want dan heb je minder napijn.
Ik zou dus smorgens koelen en smiddags vóór het eten. Niet vlak voor het slapen want dan brengt het weinig op.
Maar dit is gebaseerd op mijn ervaring en niet op die van een klein kind.

Polly Shearman

Polly Shearman

02-05-2009 om 12:11

Hij vindt het vreselijk

Nee mama, dat is koud! ja duh! dat is de bedoeling.... nee hoor het lukt niet, zelfs met een ijsje voor hem krijg ik hem niet omgekocht.
Ik kan hem natuurlijk altijd vastbinden en dwingen, maar dat kan ik niet! en dat is logische gelukkig!

Tirza G.

Tirza G.

02-05-2009 om 13:34

Doe je er wel

Suffe vraag misschien, maar doe je wel iets óm het icepack? Bij mij zit er een zakje bij met een klittenband-bandje, ik doe het coolpack in het stoffen zakje en kan het dan zo ergens omwikkelen en met het bandje vastzetten aan het zakje. Dan blijft het beter zitten, maar ook: dat pack rechtstreeks op je huid is véél te koud.

Tirza

Theedoek!

doe je er wel een theedoek om heen? Anders is het inderdaad geen prettig gevoel op je huid. Ik zou hem geloof ik voor zijn favoriete tv-serie installeren, beentjes op de bank, jij er naast, zodat je de icepack op de plaats kan houden.

Succes er mee!! Hoop dat het snel resultaat geeft.

groetjes van Purk

Polly Shearman

Polly Shearman

02-05-2009 om 14:15

Whahaha

Natuurlijk zat er een doek omheen. En ook nog gewoon zijn sok. Maar hij wilde hem zelfs niet over zijn spijker broek in de doek op zijn knietjes. Oh arm kind dachten jullie dat ik die zak zo op zijn huid zou leggen? Hihi ben wel een ontaarde moeder maar zo erg niet hoor! Groet polly

Polly Shearman

Polly Shearman

03-05-2009 om 14:46

Koelkast is een idee

Dat gaan we proberen. We zijn nu weer aan het zwemmen hij geniet zich suf. Gisteren gebeurde er een wonder. Voor het eerst na maanden liep hij spontaan zelf de trap weer op. En hij stapte stevig door. Ik schoot gelijk vol! Zo mooi om te zien. Het gaat dus echt beter. Ik verbeeld het me niet. Groet polly

Koelpacks

Nooit rechtstreeks op de huid. ALtijd er eerst iets om heen. Een handdoek of theedoek. En idd een koelpack mag ook gewoon in de koelkast koud gemaakt worden. Idd niet zo koud maar wel koeler.
Gr, Rymcke

Petra-

Petra-

04-05-2009 om 20:48

Polly

Ik begrijpp dat er toch verbetering is, super! Hoop zo dat het steeds beter wordt!

Polly Shearman

Polly Shearman

04-05-2009 om 22:01

Vandaag

Was weer een mindere dag. Maar het weekend ging zo goed dat ik dit ook wel had verwacht. Hij was moe en alles wat tegen. Nog een paar peuter drift buien en de dag was compleet. Groet polly

Polly Shearman

Polly Shearman

05-05-2009 om 20:17

Hij is een grote jongen!

op dit moment slaapt ruud voor het eerst in een groot bed! een hoogslaper, dat is voor mij hopelijk beter om hem steeds uit te halen, voor mijn rug vooral.
Ik vind het eng, want als hij valt doet het natuurlijk veeeeel meer pijn dan normaal, maar het bed heeft een hoge rand en hij kan toch niet eens gaan zitten ofzo dus ik hoop dat het goed gaat.
Morgen na half 5 belt de kinderarts met alle uitslagen.... duimerdeduim!

liora

liora

05-05-2009 om 22:47

Duim

Ik duim mee!!!

Polly Shearman

Polly Shearman

06-05-2009 om 11:26

Ben er misselijk van

De laatste dag, wachten op de uitslag. Terwijl de afgelopen week redelijk goed ging, qua stress en zenuwen. Het is maar goed dat ruud nog maar zo klein is en zelf niet in de gaten heeft wat er aan de hand is. Maar aan de andere kant is het ook wel heel zielig dat hij denkt dat dit normaal is... arm ventje.
Halverwege de nacht werd hij wakker en wilde hij weer in zijn kleine bedje slapen. We laten hem gewoon maar zelf kiezen wat hij wil.

groet, polly

Polly Shearman

Polly Shearman

06-05-2009 om 18:16

Kinderarts gesproken

Alle andere mogelijke oorzaken van de ontstekingen zijn nu uitgesloten, het kan dus alleen maar reuma zijn. Hij gaat nu overleggen met een kinderreumatoloog in het sophiakinderziekenhuis, en belt me daarna zo snel mogelijk terug ( morgen of vrijdag) De reumatoloog moet nu beslissen welke onderzoeken ruudje nog meer nodig heeft, over de vorm weten we nog niks.
alle hoop op de parasiet is vervlogen, als het dat was had hij nu echt beter moeten zijn.

groet, verdrietige polly

Tineke

Tineke

06-05-2009 om 18:24

Sterkte

heel veel sterkte, echt veel sterkte Polly!

amk

amk

06-05-2009 om 18:31

Chips

dit was niet waar je op hoopte.
Maar het Sophia is goed.

Dikke knuffel van mij, en in oktober kom ik toch gewoon bij je lopen. Want ik wil die heerlijke knullen van je wel eens zien.

Polly

Gatsie, heel veel sterkte en ik hoop dat hij goed op de reumamedicatie reageerd ik had ook op ander nieuws gehoopt voor jullie ((((((Polly))))))

Jet Burg

Jet Burg

06-05-2009 om 18:41

Getsie polly!

Sterkte en dikke knuffel!!!!!!!

Rafelkap

Rafelkap

06-05-2009 om 18:56

Och

Polly, wat een domper weer, het beetje hoop weer kwijt.Heel veel sterkte de komende tijd!

Bastet

Bastet

06-05-2009 om 18:58

Jee

Ik hoop dat hij er mettertijd overheen groeit!Sophia is goed,fijn dat de arts overlegt met hen.Veel sterkte meis!
liefs,Bastet

Sterkte

kinderreuma is heel naar maar gelukkig goed te behandelen. Oneerlijk dat zo'n lief klein kind reuma krijgt, heel naar.

Veel sterkte !

Polly

een dikke knuffel van mij. Veel sterkte! Ik hoop dat ze uiteindelijk met de juiste medicatie de pijn goed kunnen stillen. Hopelijk groeit hij er over heen.

Veel liefs van Purk

Ach nee

wat verdrietig voor jullie. Gelukkig leek ruud in eerste instantie wel goed op de pijnstilling te reageren, toch?

Go ruudje go! En Polly & mannen natuurlijk ook...

Asa Torell

Asa Torell

06-05-2009 om 20:32

Ach snert

snert snert snert! O wat ontzettend naar, de laatste hoop weg dat het toch nog iets anders zou zijn. Veel sterkte de komende tijd!

Massi Nissa

Massi Nissa

06-05-2009 om 20:57

Ach sh*t

Dikke knuffel voor jou, Ruud en alle Shearmannetjes. Nikus heeft denk ik gelijk hierboven, Ruud weet niet beter en zal het allemaal 'gewoon' vinden. Voor jou en je man ligt het veel moeilijker. Heel veel sterkte voor jullie allebei.
Groetjes
Massi

liora

liora

06-05-2009 om 20:58

Wat erg

Hoi Polly,

Wat enorm klote zeg! Heel veel sterkte voor jou en je kleine mannetje (en zijn broers en je man natuurlijk!).

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.