Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

14-04-2009 om 13:02

Zoon nog steeds zere voet, nu foto's gemaakt


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Polly

wat naar allemaal! Ik hoop mee met de rest, op toch nog een goede afloop.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Hè jakkes polly

Heel veel stertke voor kleine Ruud, maar ook voor jullie zelf! Tis echt heel naar als je kindje iets mankeert.

Guinevere

Guinevere

06-05-2009 om 22:11

Niet leuk, maar....

Helemaal geen leuk bericht voor jullie, maar....er is vaak best goed te leven met reuma. Als je alle verhalen leest (op internet bv.) lees je alleen alle ellende. Vaak natuurlijk de meest uitgesproken verhalen. Maar vergeet niet dat er gewoon naast die ontstekingen een karaktervol persoon in je zoon zit. De leukste jongen van mijn klas had vroeger trouwens jeugdreuma, dat maakte ons meiden helemaal niets uit, we gingen massaal voor hem in zwijm...
Wellicht tijd voor een draadje over hoe kinderen met reuma daarmee hebben leren omgaan?

Tirza G.

Tirza G.

06-05-2009 om 23:16

Ach

meid toch. Wat sneu. Voor jullie allemaal, maar vooral voor de kleine man. Heel veel sterkte.

Tirza

margje van dijk

margje van dijk

07-05-2009 om 00:20

Ach

Wat gaat me dat aan het hart, voor Ruud en voor jou (jullie).

Het is het einde van de wereld gelukkig niet, maar wat had je het je kind graag anders gegund.

Heel veel sterkte, Polly.

Margje

Polly Shearman

Polly Shearman

07-05-2009 om 08:48

Zo vreemd

Maar vanmorgen kwam hij vrolijk uit bed, heeft zelfs met zijn broers gestoeit op het grote bed boven. En toen ik hem beneden op de bank zette klom hij eraf en liep zelf naar de tv..... terwijl hij normaal niet voor 10 in beweging komt en veel huilt, nu lijkt hij niet eens zoveel pijn te hebben...

ik besef heel goed dat dit wishfull thinking is maar zouden we er toch naast zitten?
Bedankt in ieder geval voor jullie medeleven, dat is echt heel erg fijn!
Ik moet zo boodschappen doen dus mijn telefoon staat doorgeschakkeld naar mijn mobiel voor het geval de kinderarts weer belt. Ik hou jullie op de hoogte!

groet, polly

Polly

Wat erg vind ik het voor jullie.... de hoop op de parasiet vervlogen. Ik weet zooo weinig van reuma, ik hoop gewoon dat het overgaat en dat hij zolang hij het heeft, een manier vindt om ermee om te gaan, samen met jullie. Veel liefs
Geerke

tonny

tonny

07-05-2009 om 10:49

Ach...

wat naar Polly...

Veel sterkte!!!

tonny

Puck2

Puck2

07-05-2009 om 13:19

Jeetje polly,

Tijdje niet of nauwelijks online geweest en nu lees ik dit! Wat schrikken. Heel veel sterkte gewenst.

vlaamse gaai

vlaamse gaai

07-05-2009 om 15:22

Sterkte polly

van hier. Blijf alsjeblieft wel hardlopen, zal je goed doen!

Polly Shearman

Polly Shearman

07-05-2009 om 17:08

Weer contact gehad

met kinderarts, hij heeft overleg met reumatoloog van het sophia kinderziekenhuis, die wil hem zo snel mogelijk zien, en gaat ons bellen om voor volgende week een afspraak te maken. Ondertussen krijgt hij andere medicijnen die ik morgenvroeg kan ophalen bij de apotheek die volgens de reumatoloog beter werken bij jonge kinderen dan de naproxen die hij nu slikt.
Dus weer afwachten maar...

na het telefoontje ben ik gelijk gaan hardlopen, dat was wel even lekker!
Ik vind het wel fijn dat ook de artsen snel aktie willen ondernemen, beter dan dat ze het steeds nog even aan willen kijken.

groet, polly

reina

reina

07-05-2009 om 17:40

Polly

Wat naar! Sterkte en hopenlijk is het goed te behandelen en valt het op den duur allemaal mee.

Hoi polly

Onze inmiddels hele grote dochter (25 is ze al) kreeg op haar 4e juveniele chronische arthritis. Ze is ook in het Sofia kinderziekenhuis behandeld. Een troost: Ruudje is hier echt in goede handen!

Onze dochter kreeg als een van de eerste patientjes met reuma het medicijn mtx. Ze heeft nog steeds reuma en forse klachten, maar is gelukkig niet blijvend ernstig invalide geworden. Ze werkt zelfs als kraamverpleegster!

Jullie zijn er gelukkig vroeg bij! Hoe eerder de ontstekingen aangepakt (en de gewrichten ontzien)kunnen worden, hoe minder schade.

Verder las ik dat je zoontje een hoogslaper heeft... misschien is het een goed plan om hier van af te zien.. Klimmen is behoorlijk belastend en het is moeilijker om het bedje weg te halen als hij er zich aan hecht en er niet in kan komen.

Tot slot een hart onder de riem, maar ook iets om voor op te passen: de klachten kunnen enorm wisselen! Wij zagen ook tot onze verbazing dat onze dochter de ene dag veel meer kon dan de andere. Dit hoort bij reuma. Soms had ze zelfs maanden nauwelijks klachten.

Heel veel sterkte, Zofia.

miranda

miranda

08-05-2009 om 12:23

Polly

Jammer dat het niet door de parasiet kwam, ik hoop dat de medicijnen goed hun werk gaan doen, onze ervaring is dat het echt op en neer gaat, deborah heeft echt hele goede dagen en hele slechte ze is 1 keer een half jaar ontstekings vrij geweest en dat is echt geweldig, ik hoop dat jullie dat binnenkort ook kunnen zeggen. Het begintraject duurt lang het duurt wel even voordat medicijnen echt aanslaan!

Inderdaad wat zofia zegt een hoogslaper is geen goed idee!!! Mijn dochter had er ook een maar vaak kon ze niet zelf in en uit bed komen vanwege te veel pijn!!! En stijfheid!!
Wij zijn overgestapt op een laag bed en nu kan ze tenminste zelf erin en eruit ze was ook zo jong als ruud toen het begon en dan kun je ze nog tillen maar dat word op den duur steeds moeilijker omdat ze echt te zwaar worden!!
In het sofia ben je in goede handen!! wij lopen in het wkz.
Welke medicijnen krijgt hij nu?

Heel veel sterkte Miranda

Eventjes nog..

Ik zie dat ik me heb vergist! wat dom! onze dochter was ook in het wkz. niet het sofia..
groetjes. zofia

Polly Shearman

Polly Shearman

08-05-2009 om 23:17

Vandaag

Weer een hele goede dag voor ruudje. Ik hoop dat het nu doorzet dan slaan de medicijen toch aan. En over het bed, hij ligt alweer in zijn eigen bedje dat vind hij veel fijner. Mijn rug vind dat minder maar vanmorgen zat hij voor het eerst weer rechtop in zijn bedje te wachten. Dat tilt toch een stuk fijner. Groet polly

Polly Shearman

Polly Shearman

09-05-2009 om 11:05

Het is een half hoogslaper

hij kan er toch niet zelf in en uit klimmen maar tillen vanuit de halfhoogslaper is voor mij makkelijker.
Maar zolang hij liever in zijn kleine bedje ligt mag hij daar wel blijven liggen hoor.

Polly Shearman

Polly Shearman

09-05-2009 om 19:57

Vandaag weer een goede dag!

zou het dan toch aanslaan? nu al 3 goede dagen op een rij!! hiep hoi!! het lijkt wel een normale peuter, hij strompelt wat door de tuin, maakt heksensoep! heerlijk om te zien.

Fijn polly

ik hoop dat het zo mag blijven voor je ventje!

Polly Shearman

Polly Shearman

11-05-2009 om 13:33

Op naar het sophia

Woensdag ochtend om 9.15 kunnen we ons met ruudje melden op de spoedeisende hulp van het sophia, en dan komt zijn arts ons daar halen.

gisteren en vandaag gaat het weer een stuk minder met hem, vanmiddag zijn zijn nieuwe medicijnen klaar, dus maar weer afwachten wat die doen..

greot, polly

Sterkte hoor

Niks leuk allemaal, dit! Knuffel voor dappere Ruudje!

miranda

miranda

11-05-2009 om 19:49

Polly

Fijn dat je al zo snel terecht kan in het sofia!

welke medicijnen krijgt hij nu?
Sucses woensdag!

Groetjes Miranda

Polly Shearman

Polly Shearman

11-05-2009 om 22:58

Indometacine

Volgens mijn apotheker de sterkste ontstekingsremmers die hij kent...
dus dat klinkt wel heel ernstig
Hij moet nu 2 maal daags 15 mg nemen.
groet, polly

Polly

succes en sterkte voor morgen!

Petra-

Petra-

12-05-2009 om 22:47

Polly

Ik denk an jullie! Sterkte!

Succes

succes morgenochtend...spannend. Denk aan jullie!

knuffel van Purk

miranda

miranda

13-05-2009 om 07:03

Succes!

Succes vandaag polly!! Laat je even weten wat ze gezegd hebben?

Lieve groeten Miranda

Polly Shearman

Polly Shearman

13-05-2009 om 08:36

Vanuit het sophia

Vanmorgen vroeg vertrokken om de files voor te zijn. Dat is gelukt want op de radio hoorde we dat alles achter ons vast stond, omdat er richting hooipolder een weg gewoon dicht was. Nu zitten we dus te wachten. Maar beter hier als in de file. Ruud is super vrolijk vandaag hij vind het heerlijk dat pollyman vandaag ook erbij is. Tot later. Groet polly

Minet

Minet

13-05-2009 om 08:53

Duim duim....

ik duim keihard voor goede onderzoeken en daarna een zo gunstig mogelijke uitslag!

Duimerdeduim

Ik duim mee!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.