Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

karin

karin

14-04-2009 om 21:46

Zoontje bijna 5 twee weken gelden waterpokken gehad en toen ook rood oog,is dat erg?

kan het zo zijn dat een kind ook waterpokken heeft in zijn oog?
een rare vraag misschien maar ons zoontje van bijna 5 heeft vanaf 2 weken geleden een rood oog(lijkt een gesprongen adertje)en hij kreeg het tegelijk met de waterpokken,kan dit verband hebben,want mijn schoonmoeder vind toch dat ik even naar de dokter moet,want de roodheid lijkt wat erger te worden,herkent iemand dit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

14-04-2009 om 22:22

Nou.....

Mijn dochter heeft ooit een herpesinfectie bij haar oog gehad en daar werd toch knap paniekerig op gereageerd door de medici. Herpes komt uit dezelfde familie als waterpokken.

Tirza

reina

reina

15-04-2009 om 07:06

In mijn klas hebben zo'n beetje alle leerlingen al met rode ogen gelopen, de een een beetje en de ander heel erg. Het kan dus toeval zijn dat het met de waterpokken gelijk is. Herpesinfectie is wel serieus. Ik zou even naar de huisarts gaan, want ook als het oog 'gerwoon' ontstoken is helpen wat druppels of zalf goed.

Bastet

Bastet

15-04-2009 om 07:41

Even naar de dokter

Ik heb ooit gordelroos (wat veroorzaakt wordt door het waterpokkenvirus)in mijn gezicht gehad,en ik moest elke dag naar de huisarts,om te checken of mijn oog niet aangetast werd.Dus ja,ik zou hiermee zeker even naar de dokter gaan.
Groetjes,Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.