Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

35 km verderop verhuizen?

De hardnekkigheid waarmee mensen blijven reageren op de topics van deze TO blijft me verbazen. Er komt niks uit, en er lijkt ook niet veel in te gaan. Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.

AnnaPollewop schreef op 29-09-2025 om 14:11:

De hardnekkigheid waarmee mensen blijven reageren op de topics van deze TO blijft me verbazen. Er komt niks uit, en er lijkt ook niet veel in te gaan. Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.

Maar tóch reageer jij zelf ook, terwijl je het topic ook ‘gewoon’ aan je voorbij kunt laten gaan of zelfs de TO kunt blokkeren?! 

AnnaPollewop schreef op 29-09-2025 om 14:11:

Het is toch ook fascinerend, niet? Je zou het bijna creatief noemen hoe TO elke keer net op een andere manier hetzelfde probleem benoemt. 

Kersje schreef op 29-09-2025 om 15:56:

[..]

Maar tóch reageer jij zelf ook, terwijl je het topic ook ‘gewoon’ aan je voorbij kunt laten gaan of zelfs de TO kunt blokkeren?!

Helemaal vergeten dat dat kan. Helaas gebruikt ze verschillende aliassen maar dan maar mee blokkeren 

Annemerel11

Annemerel11

30-09-2025 om 08:26 Topicstarter

Pippeltje schreef op 28-09-2025 om 19:20:

Dus... je hebt een afbetaald appartement maar woont bij je moeder? Staat dat appartement dan leeg? Je schrijft 'niet al te groot' maar 80 vierkante meter is wel degelijk flink! Daar kun je gemakkelijk met 2 wonen, zelfs een kind erbij is nog te doen.
Moet je zo vaak bij alleen je moeder langs, of ook bij je vader?

Ik zou in elk geval daar gaan wonen. Je schrijft helemaal niet waarom je zo vaak bij je ouders moet komen, dus ik vraag me af hoe dat dan zit . Maar je kunt in elk geval enkele keren na je werk langs gaan omdat het toch daar dichtbij is.

Mijn vader heeft parkinsonisme, een beroerte gehad en vermoeden van beginnende dementie (onderzoeken zijn bezig, uitslag pas eind dit jaar). Hij woont sinds kort alleen op 5 minuten van mijn moeder.

Mijn moeder heeft MS, is al jarenlang stabiel, maar blijft onvoorspelbare ziekte.

Ze hebben verder niemand en ik heb buiten hen ook geen familie meer, dus zou er graag voor hun zijn

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.