Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

35 km verderop verhuizen?

De hardnekkigheid waarmee mensen blijven reageren op de topics van deze TO blijft me verbazen. Er komt niks uit, en er lijkt ook niet veel in te gaan. Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.

AnnaPollewop schreef op 29-09-2025 om 14:11:

De hardnekkigheid waarmee mensen blijven reageren op de topics van deze TO blijft me verbazen. Er komt niks uit, en er lijkt ook niet veel in te gaan. Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.

Maar tóch reageer jij zelf ook, terwijl je het topic ook ‘gewoon’ aan je voorbij kunt laten gaan of zelfs de TO kunt blokkeren?! 

AnnaPollewop schreef op 29-09-2025 om 14:11:

Het is toch ook fascinerend, niet? Je zou het bijna creatief noemen hoe TO elke keer net op een andere manier hetzelfde probleem benoemt. 

Kersje schreef op 29-09-2025 om 15:56:

[..]

Maar tóch reageer jij zelf ook, terwijl je het topic ook ‘gewoon’ aan je voorbij kunt laten gaan of zelfs de TO kunt blokkeren?!

Helemaal vergeten dat dat kan. Helaas gebruikt ze verschillende aliassen maar dan maar mee blokkeren 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.