Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-09-2025 om 17:44
Ik ben single, 28 jaar en woon nog thuis bij mijn moeder (ouders zijn recent gescheiden). Mijn vader woont nu 5 minuten verderop.
Ik bezit een afbetaald appartement. Recent (10 jaar oud), 2 slaapkamers, niet te groot (80 m2). Dit is gelegen op zo’n 30 minuten rijden van mijn ouderlijk huis enkel (snelweg)
Het is gelegen boven winkels en in een drukke omgeving.
Ik ben enig kind en mijn ouders hun gezondheid is niet zo goed. Ik werk voltijds, maar zou dan graag nog 2-3x per week ‘s avonds langsgaan en zeker ook in het weekend 1 dag. Ze zijn gescheiden en wonen apart, maar wel maar op 5 km van elkaar.
Momenteel werk ik op 10 minuten rijden van ouderlijk huis. Als ik zou verhuizen zou dit 35-40 minuten zijn enkel. Dit is natuurlijk wel lang. Het is 37 km enkel gelegen van werk. En zo’n 25 km enkel gelegen van thuis. Beiden veel snelweg. Ik zal niet snel van baan veranderen. Van mijn werk naar mijn moeder is dus 10-15min rijden.
Ik ken ook niemand in die stad. Mijn leven speelt zich af in mijn huidige omgeving.
Het appartement staat nu 2 maanden te koop. Veel bezoeken, maar helaas geen bod. Nu ben ik aan het twijfelen of het wel slim is om het te verkopen.
Als ik hier iets koop zal ik sowieso moeten lenen aangezien huidige regio duurder is en mijn inkomen is niet zo hoog.
Wat zouden jullie doen? Daar gaan wonen of verkopen?
29-09-2025 om 14:11
De hardnekkigheid waarmee mensen blijven reageren op de topics van deze TO blijft me verbazen. Er komt niks uit, en er lijkt ook niet veel in te gaan. Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.
29-09-2025 om 15:56
AnnaPollewop schreef op 29-09-2025 om 14:11:
De hardnekkigheid waarmee mensen blijven reageren op de topics van deze TO blijft me verbazen. Er komt niks uit, en er lijkt ook niet veel in te gaan. Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.
Maar tóch reageer jij zelf ook, terwijl je het topic ook ‘gewoon’ aan je voorbij kunt laten gaan of zelfs de TO kunt blokkeren?!
29-09-2025 om 17:23
AnnaPollewop schreef op 29-09-2025 om 14:11:
Het is toch ook fascinerend, niet? Je zou het bijna creatief noemen hoe TO elke keer net op een andere manier hetzelfde probleem benoemt.
29-09-2025 om 23:24
Kersje schreef op 29-09-2025 om 15:56:
[..]
Maar tóch reageer jij zelf ook, terwijl je het topic ook ‘gewoon’ aan je voorbij kunt laten gaan of zelfs de TO kunt blokkeren?!
![]()
Helemaal vergeten dat dat kan. Helaas gebruikt ze verschillende aliassen maar dan maar mee blokkeren