Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pennestreek

Pennestreek

25-11-2018 om 18:13

AH servieszegelactie


OND

OND

26-11-2018 om 17:11

Ach Flanagan

Wat een mierenneukers zijn we toch, u zowel als ik.
Wij zijn even verzuurd als jaloers en gunnen de medemens niet eens het eenvoudige genot om blij te zijn met het zaakje dat die gedaan heeft.
We moesten ons diep schamen en veroordeeld worden tot een leven van eten uit hondenvoederbakken en drinken uit conservenblikken ).

Puur waarschuwen

Ik vind mijzelf geen zuur persoon. Ik zou het sneu vinden als Pennestreek maanden boodschappen doet bij een winkel en met borden thuis komt die relatief snel breken.

VTwonen heeft ook een leuk servies. Mooi kerstcadeau voor het gezin.

OND

OND

15-12-2018 om 20:47

Het is elk jaar weer van dattum...

Met het hebben van een klantenkaart verwerft de klant het recht op mega-kortingen op van alles en nog wat. Als je dat even doorrekent, valt het nogal tegen, gegeven het feit dat je in ruil gratis je consumptiegedrag vrijgeeft.

Ik heb de oefening gedaan voor een keten hier.

De korting beperkt zich tot zo'n 0,1%, ze wordt uitgekeerd in aankoopbons, in schijven van €5. In de kleine lettertjes kan je lezen dat de vergaarde korting moet opgebruikt zijn tegen uiterlijk 15/12, zo niet is ze verloren. Vaarwel dus, € 4.99 verworven korting! Tenzij de klant nog vlug wat extra inkopen doet. Een onbedoeld neveneffectje, ongetwijfeld.

In grote letters afficheert de keten in kwestie dat kortingen verworven vanaf 16/12 het "ganse komende jaar" geldig zijn. Op 15/12 van het komende jaar is het weer hetzelfde liedje.

De klant, goed opgeleid, spreekt zijn talen, kan een aardig stukje rekenen, ... loopt er keer op keer weer in.

En dan ben ik, die elke klantenkaart weigert, de "naïeve dwaas" die zo'n "fikse korting" laat liggen )).

Er is al langer iets fundamenteel mis met het onderwijs, mijn gedacht.

@nnemoon

@nnemoon

16-12-2018 om 14:13

Pennestreek

Pennestreek, ik heb bijna een kaart vol. Ik wil hem graag aan je opsturen als ik je daar een plezier mee doe. Je kunt mijn gegevens vragen aan de forum beheerder.

Pennestreek

Pennestreek

16-12-2018 om 18:24

@nnemoon, wat lief!

Ga het meteen doen, dankjewel!

Pennestreek

Pennestreek

28-12-2018 om 14:59

@nnemoon, post ontvangen!

Hartstikke bedankt, echt ontzettend lief van je! Intussen heb ik met hulp van familie, vrienden en collega’s al een flink aantal kaarten bij elkaar. Nog even en ik heb mijn servies bij elkaar, ben er helemaal blij mee!

Lusithania

Lusithania

28-12-2018 om 15:43

Pennestreek

Als je mij je adres mailt, crocus bolletje aan elkaar en dan Gmail. . Com, kun je nog meer volle kaarten verwachten : )

Pennestreek

Pennestreek

28-12-2018 om 16:06

Oh geweldig!

Je hebt met 3 minuten een berichtje 😘

Pennestreek

Pennestreek

08-01-2019 om 18:27

🎶 Bedankt, bedankt, bedankt🎵

Lusithania, ik heb ze ontvangen hoor! En ik heb nu dankzij jou, @nnemoon, mijn zus en een collega genoeg bij elkaar gespaard voor een heel servies! Helemaal blij! De ontbijtbordjes hebben we al, ga van de week de dinerborden en soepborden kopen.

Lusithania

Lusithania

08-01-2019 om 18:58

Meer?

Wil je nog meer zegels? Er kan nog tot eind februari gespaard worden. Kun je ruim in je borden komen te zitten.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-01-2019 om 19:09

Ik weet niet welke je spaart, maar het servies met decor is hier uitverkocht en ik begreep dat het ook niet meer komt.
Het witte servies schoot ook al op zeiden ze, dus ik zou niet meer te lang wachten

Pennestreek

Pennestreek

08-01-2019 om 19:16

Nee hoor, het is goed zo

En inderdaad begreep ik ook dat het hard gaat. Bedankt voor de waarschuwing.

Kijk...

Een oproepje doet wonderen. OO is net social media

Lonneke

Lonneke

09-01-2019 om 12:13

Pennestreek

Hartstikke fijn dat je de verzameling compleet hebt. Hopelijk spaart er niemand voetbalplaatjes )
Ik ben nog steeds aan het sapren voor mijn zusje maar ja, die heeft er al 2 kapot laten vallen, dan schiet het ook niet erg op. Bij haar zijn de pauwenborden op, bij mijn moeder was er gisteren nog een stapel binnengekomen. Via een ingewikkelde constructie is het haar toch nog gelukt om 3 x pauwenborden via mijn moeder te krijgen.
Dat sparen van servieszegels verbroedert wel, jij via OOL, mijn zusje via het werk. Ze krijgt steeds via diverse collega's een paar zegels.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.