Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Allergisch voor kerstboom?

hebben meer mensen de indruk dat de kerstboom irriteert ? Zodra ik de woonkamer uit ben is het een stuk prettiger met mijn neus en voorhoofd. Gadver het ding (nordman) stinkt ook zo heftig (kan ook aan de zwangerschap liggen).

Eigenlijk ben ik ook wel weer klaar met dat ding, morgen gaat hij er hopelijk uit. Geen idee hoe we van hem af komen, de groenbak is te klein en hij past niet in de ondergrondse afvalbak en er is ook geen inzamelingspunt in de buurt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

31-12-2008 om 12:34

Ja nou!

Met dank aan de school van mijn dochter, grrrrrr. Die zat dus in de dagen voor kerst schoolexamens te doen in een of andere aula/studieruimte mét een echte boom. Dat is 10 minuten. Dan zit alles vol en dicht (neus, ogen, voorhoofd, hoofdpijn). En bedankt. Ideaal als je examen zit te doen

Tirza

Manda Rijn

Manda Rijn

31-12-2008 om 12:39 Topicstarter

Ja precies

ik zit nu een uurtje beneden en neus en voorhoofd zit dicht, gisterenavond al koppijn.

Morgen gaat ie eruit. Alleen dus nog geen idee wat ik er me aan moet, misschien in mootjes hakken en wel in de groenbak doen ?

Mootjes hakken

Onze boom is de dag naar kerst tot de kliko veroordeeld. De geur deed mijn neus ook prikken en daarnaast viel ie uit als een gek.

Wat ik ieder jaar doe: snoeischaar pakken en een doos. Ik knip alles heel klein en als de doos vol is gooi ik dat in de groene kliko. Zo kun je best wat van die boom kwijt en voorkom je dat je hele boom vol naalden ligt wanneer je die boom compleet de deur uit werkt.

De stam staat nu in de tuin, en ik wacht geduldig tot de GAD de inzameling van de kerstbomen komt doen.

Misschien een tipje voor jou? Alleen wordt jij dan tijdens het knippen van die boom knettergek.... Maar naderhand voel je je stukken beter

Succes!

MaximeM

MaximeM

31-12-2008 om 15:13

Speciale afhaaldag?

Hoi,

Bij ons stond er in de krant dat de kerstbomen op die en die dag buiten gezet kunnen worden en dan worden ze opgehaald, dus even de krant of website van jullie gemeente napluizen?

mvg
Maxime

Manda Rijn

Manda Rijn

01-01-2009 om 13:02 Topicstarter

Geen krant

ik heb geen regiokrant, ik ga even de gemeentesite afspeuren, dank je.

Manda Rijn

Manda Rijn

01-01-2009 om 13:07 Topicstarter

Ships

hij mag niet in de groenbak, ze kunnen niet "gecomposteerd" worden. En er zijn wel inzamelpunten maar niet om de hoek en ze mogen pas op 7 januari daar ingeleverd worden, ach ik zet het ding gewoon in de voortuin en dan zien we 7 januari wel weer verder.

vriend "anders zetten we hem in de fik tegen de illegale schutting van de buren, haha".

Stenna

Stenna

01-01-2009 om 22:39

Volgend jaar

dan maar aan de kunstboom?

Prulletje

Prulletje

01-01-2009 om 23:49

Ha ha ha!

Een niet in stukken gehakte vuilcontainer? Hahaha!
Sorry, flauw...

Prulletje

Vic

Vic

02-01-2009 om 15:10

Op straat

Ik heb mijn boom de afgelopen jaren gewoon op straat gezet, waarna hij door (vermoedelijk) kinderen werd meegenomen. Dit jaar ga ik eens proberen of hij het 'doet' als ik hem in de tuin plant.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.