Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Merla

Merla

13-10-2008 om 10:04

Bekraste ramen

We hebben een aardig grote tuin en twee zonen die erg van voetbal houden. Echt voetballen in de tuin mogen ze niet, dan moeten ze een veldje opzoeken.
Maar oudste trapt tussen zijn drijven door graag even een paar keer tegen een bal. En dan het liefste zo dat die bal weer terugkomt bij hem. Daarvoor neemt hij dus veelal de muur. Helaas gebeurt het dan nog wel eens dat (ondanks ons verbod) de bal tegen het keukenraam ernaast aankomt. Ik ben al tig keer zowat uit mijn vel gesprongen maar dat heeft helaas niet kunnen voorkomen dat ik onderhand behoorlijk wat krassen op mijn keukenraam heb zitten. Een bal met modder daaraan op je keukenraam blijft niet onzichbaar, ook al maak je het gelijk weer schoon. De krassen die het zand veroorzaken zijn behoorlijk. Vooral zoals nu, de zon op het raam schijnt.
Helemaal glad zal dat wel niet meer worden, maar bestaan er ook middeltjes of maniertjes om al die krassen wel minder zichtbaar te laten zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merla

Merla

13-10-2008 om 10:05

Drijven?

Er moet dus staan: oudste trapt tussen zijn BEdrijven door...

Mamvantwee

Mamvantwee

13-10-2008 om 10:35

Vet

Tja, ik heb in mijn enthousiasme ooit met een schuurmachine tegen het glas gezeten, geeft ook krassen die nooit meer weggaan. Ik heb er een beetje vet (wax....stond ik toch net in mijn haar te doen ) op gesmeerd, aan de buitenkant dus. De krassen zie je dan niet meer, maar het is maar een tijdelijk trucje natuurlijk.

amk

amk

13-10-2008 om 10:44

Tandpasta

je kunt proberen het iets te polijsten met tandpasta.

groet,
Angela

Merla

Merla

13-10-2008 om 11:11

Tandpasta

Ja tandpasta heb ik ook al even zitten denken, maar krijg je dan niet nog veel meer kleinere krasjes?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.