Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Benina

Benina

03-12-2008 om 13:42

Besteld produkt blijkt niet dat te zijn wat ik heb besteld, wat zijn mijn rechten?

Dit is het verhaal:

Een paar weken geleden heb ik bij een muziekwinkel een harnas (voor saxofoon) besteld voor mijn dochter.

Thuis meteen geprobeerd, past wel maar hij moest op de kleinste stand en dan nog zat hij erg ruim. Ik had een kinderharnas besteld en ben er vanuit gegaan dat het aan mijn kind lag (ze is erg tenger).

Nu speelt mijn dochter in het schoolorkest mee en toen ik ging kijken bij de repetitie zag ik nóg twee andere saxofonisten die een prima passend harnas aan hadden. Eén van die meiden was zeker een kop kleiner dan mijn dochter en zij had wel een passend harnas aan.

Mijn vermoeden is nu dat ik een volwassen harnas heb gekregen i.p.v. een kinderharnas.

Vanmiddag gaan we hem vergelijken met een kinder harnas, dus dan weten we het zeker.

Ik heb de muziek winkel gebeld met dit verhaal. De persoon die in die winkel staat zegt dat hij niets voor me kan doen omdat ik geen verpakking meer heb. Hij wil het harnas wel voor me "verspijkeren", zegt hij, maar dat wil ik helemaal niet. Mijn kind groeit nog en dan blijf ik verspijkeren.

Ik heb iets besteld, niet gekregen maar zag dat niet omdat ik er geen ervaring mee heb. Als nu blijkt dat ik toch, door fout van de winkel, een volwassenharnas heb gekregen, heb ik dan recht op omwisselen voor de juiste? Of mag de winkel dit weigeren en moet ik een ander harnas erbij kopen (a 25 euro!)

Wie kan mij hier iets wijzer over maken?

Gr. Benina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prulletje

Prulletje

03-12-2008 om 23:27

Hahaha! ridder met saxofoon?

Een (mini)saxofoniste in een harnas! Hahaha! Ik zie het helemaal voor me!
Ik ben een leek, dat lijkt me duidelijk. Hoewel ik wel trompet heb gespeeld. In een uniform, niet in een harnas.

Prulletje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.