Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lente

Lente

08-06-2019 om 21:27

Boeken en film/serie voor vakantie


Nou. Heb gegoogeld

https://www.trouw.nl/cultuur/jordan-peterson-is-de-razend-populaire-prairiepopulist-van-dit-moment~ac923339/

Was idd wel een beetje shocking. Maar toch. Ik denk dat het artikel hierboven wel ongeveer schetst wat ik denk. Met t verschil dat ik er niet sceptisch maar volledig blanco ben ingegaan. En dat ik idd nog niet op de helft ben. Ben benieuwd. Ik houd je op de hoogte alkes, hoe ik er op het eind over denk.

Ingrid

lisbeth

lisbeth

26-06-2019 om 14:07

Tip

Voor diegene die graag Engels lezen
Een abonnement op scribd. Veel keuze in boeken ook recentere, ook heel veel luisterboeken.
Enige nadeel is dat de app alleen op een telefoon of iPad kan en niet op een ereader.

Voor alkes....( nu t draadje weer boven komt drijven..,)

De 2e helft van het boek ben ik het spoor bijster geraakt. Net als die knakker van dat trouw artikel. Ik heb het ook weggelegd, het einde niet gehaald. Ik had op een gegeven moment geen idee meer waar hij heen wilde of welk punt hij probeerde te maken. Maar het begin was echt interessant, origineel en intelligent geschreven...

Ingrid

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.