Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Boekentips

ik dacht dat er laatst nog een boekendraadje liep, maar ik vind er alleen een uit 2009. Dus start ik maar een nieuwe. 
ik ben dol op de boeken van Joel Dicker [Het boek van de Baltimores, De verdwijning van Stephanie Mailer, De waarheid over de zaak Harry Quebert en Het mysterie van kamer 622] en heb nu bijna het fantastische De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo van Taylor Jenkins Reid uit. 
iemand nog tips voor meer in dit genre? Ze doen me ook erg aan de boeken van John Irving denken. Maar die las ik in de jaren tachig en ik ben bang dat ze bij herlezen tegenvallen. 

Ik hou ook erg van Joel Dicker, maar heb helaas geen tips voor gelijksoortige boeken. Ik ga wel kijken naar dat boek van De zeven echtgenoten. Ben erg benieuwd!

Op Viafora loopt een actief boekentopic. Heb geen concrete tips binnen dat genre. Ik lees maar heel soms literaire whodunnits, toevallig de waarheid over de zaak harry quebert wel, die vond ik erg goed!

Misschien vind je Scandinavische thrillers ook wel leuk, bijvoorbeeld van Nesbo

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.