Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

prinses01

prinses01

14-12-2008 om 19:30

Borstel schoonmaken

Wie weet er een goede manier om haarborstels schoon te krijgen? Er zitten snel te veel haren in en die krijg je er op een gegeven moment niet zo makkelijk meer uit. Ben benieuwd naar jullie tips!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
m@

m@

14-12-2008 om 20:12

Knippen

Ik pak een scherpe schaar en knip dan de haarkluwe door. Dus van voor naar achter, tussen een rij borstelharen. Dit doe ik aan 2 kanten en dan trek je het er zo uit. Maar wie weet zijn er nog wel betere ideeen.

M@

Tirza G.

Tirza G.

14-12-2008 om 20:43

Kammen en douchen

Met een fijne kam goed stevig doorkammen, insmeren met shampo en lekker meenemen onder de douche. En eens in de zoveel tijd een nieuwe kopen.

Tirza

Lily Lavendel

Lily Lavendel

14-12-2008 om 21:40

Meteen haren eruit en af en toe in de vaatwasser

Ik stop mijn kammen en borstels eens in de zoveel tijd in de vaatwasser. Dan zorg ik van tevoren natuurlijk wel dat ze haarvrij zijn.
Na elke kam- of borstelbeurt haal ik sowieso alle haren er meteen uit, dus echt harig worden ze nooit. En door ze af en toe in de vaatwasser te stoppen blijven ze lekker schoon.

Panty?

Ik heb wel eens gehoord dat je een panty om de schone borstel moet binden, waar de borstelharen dan doorheen moeten steken. Als hij vies is haal je de panty er met haren en al vanaf.

Zit je alleen wel met een belachelijk uitziende borstel in je bad- of slaapkamer....

Guinevere

Guinevere

14-12-2008 om 21:48

Met een kam

Vroeger toen ik nog een borstel had haalde ik er af en toe een grove kam doorheen. Borstelen is trouwens toch niet zo best voor je haar? In elk geval, ik heb alleen een borstel voor de kat en die maak ik dus schoon met een kam óf met een andere borstel (zoeen met van die tanden, geen borstel van haar).

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

15-12-2008 om 11:07

Bodyshop

Bij de Bodyshop heb ik jaren geleden eens een soort minibezempje met fijne metalen klauwtjes gekocht, die waren speciaal voor dit doel. Ik weet niet of ze nog bestaan. Vast wel. Anders misschien in een andere winkel.

Anneke Boerma

Anneke Boerma

21-12-2008 om 21:39

Nachtje in een shampoobadje

...met water natuurlijk, niet puur De volgende dag is de boel schoon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.