Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lusithania

Lusithania

07-09-2015 om 11:52

'breed' kledingmerk gezocht

Dochter en ik hadden zo ongeveer door waar ze goed voor kleding terecht kon, hebben wij wéér die uitdaging.
Met haar 142 cm heeft ze nu een E cup en zit de meeste kleding van boven te strak.
Ze heeft een nieuwe jas nodig maar alles zit te strak.
Welk merk of welke winkel kunnen wij nog proberen?

Katniss

Katniss

07-09-2015 om 12:01

Didi

Mijn zus is ook klein en stevig en koopt veel kleding bij Didi. Is misschien wel wat ouwelijk voor een puber.

Krullevaar

Krullevaar

07-09-2015 om 21:01

lastig

Och jee, arme meid. Hoe oud is ze? Geen tips helaas (heb alleen zoons), maar het lijkt me erg lastig voor een jonge meid.

Lusithania

Lusithania

07-09-2015 om 21:41

Katniss

Didi gaat hem niet worden inderdaad. Ze vond het wel wat voor mij.

Lusithania

Lusithania

07-09-2015 om 21:43

Krullevaar

Mijn dochter is 16,5 jaar en uitgegroeid, in de lengte dan.

Krullevaar

Krullevaar

07-09-2015 om 22:21

Oh OK

Ik was bang dat ze een stuk jonger was en al een E cup had, maar ze is al 16,5 en het blijft zo hopelijk.

Miss Etam e.d. hebben ook grotere/wijdere maten maar daar wil een jonge meid ook niet in gezien worden. En een merk als Street One of Esprit? De mode is natuurlijk slim fit / aansluitend, dat helpt ook niet echt. Misschien werken met laagjes: shirtje, vestje? Ruimvallende blousen/tunieken?

Evanlyn

Evanlyn

07-09-2015 om 23:12

Paprika?

Volgens mij heeft V&D dat merk. Het zijn grote maten voor jonge mensen. Maar ik heb geen idee of alles dan ook te lang valt.

Eigenlijk moet je dan èn "petite" èn "plus" hebben. Geen idee of dat bestaat, in Nederland vast niet maar misschien in Duitsland of Engeland. En anders iets kopen dat te groot is en het laten vermaken.

Top

Top

09-09-2015 om 16:10

Paprika

Is meer voor volwassen mensen met maat 44-54, opent momenteel ook in Nederland winkels. Het is schreeuwend duur (90 euro voor een top, broeken dan in de aanbieding voor soms 40 euro) en de stijl is niet echt heel hip voor de jeugd vind ik persoonlijk.

marie

marie

09-09-2015 om 16:19

Primark

Puberella met ronde vormen en vollere buste kan prima slagen bij de Primark !

Katniss

Katniss

09-09-2015 om 16:30

Grote maat?

Heeft ze wel een grote maat nodig? Ik heb zelf ook een D/E cup maar met onderwijdte 65/70 dus niet zo omvangrijk (maat 36/38 bovenkleding). Mijn winterjas van vorig jaar is van Esprit, valt wijd en is niet te lang, en ik vindt hem best jeugdig

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.