Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Brio houten treinen

Goedendag allen.

Ik hoop dat ik het juiste topic te pakken heb...
Mijn zoon speelt dolgraag met zijn houten treinbaan en kijkt er ook graag filmpjes van op Youtube. 
Nou zag ik daar het merk Brio voorbij komen, past dat ook op stukken van Lidl en Ikea. De houten delen volgens mij wel. Maar doen de treintjes dan ook reageren op de speciale sets?

Alvast bedankt,

Dinky

Ik weet niet wat je bedoelt met reageren op speciale sets, maar de treintjes rijden over het algemeen wel lekker over de verschillende merken spoorbaantjes. 

Vroeger vond ik de rails- stukjes niet zo goed op elkaar passen of waren de bruggen van Lidl te laag voor de treinen van Brio. In de link hieronder zijn mensen in 2019 tevreden over verschillende merken. Alleen passen sommigen minder goed in elkaar.
Dat was vroeger ook het geval en moest een  kind wat duwen of extra trekken. Dat leidde wel eens  tot afbrak van de ‘steeltjes’. 

https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/brio-trein-en-ikea-trein-samen.696616/

Dinky_D

Dinky_D

15-04-2023 om 20:07 Topicstarter

troelahoep schreef op 15-04-2023 om 19:14:

Ik weet niet wat je bedoelt met reageren op speciale sets, maar de treintjes rijden over het algemeen wel lekker over de verschillende merken spoorbaantjes.

In die Youtubefilmpjes lijkt het alsof treintjes van Brio vanzelf stoppen (dmv magneetjes??) Als ze op een station aankomen. 

Of is dat echt alleen in de film?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.