Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Broekenprobleem hoge taille

Al een aantal jaren (met dank aan de mode) zijn er volgens mij alleen nog maar heupbroeken te koop. Afschuwelijk, want helaas na 2 kindjes vind ik het toch geen gezicht als buikje over zo'n band heenkruipt.
't Liefst heb ik broeken aan die sluiten tot net onder de navel; iemand hier op OOL enig idee of die te koop zijn en waar? (klein probleempje: woon in 't buitenland, wel regelmatig in NL, maar via internet bestellen zou natuurlijk ook kunnen)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zucht

Het is iedere keer weer zoeken. Hoe suffer de de modezaak, hoe meer kans van slagen, volgens mij. Maar ik koop nooit via internet dus daar schiet jij niks mee op (maar hebben ze een C&A waar jij woont? probeer het dan daar eens)
Met spijkerbroeken heb ik het kunnen oplossen omdat partner af en toe naar de VS moet, en hij weet precies welk type Levi's hij dan voor me mee moet nemen. Met gewone broeken is het elke keer weer zeuren.

Al een hele tijd lees ik dat de tailles omhoog gaan. Vol verwachting klopt mijn hart.

Groeten,

Temet

Klaartje

Klaartje

15-10-2008 om 12:35

Ik heb er 2 gekocht

Laatst was er ook een draadje over zulke broeken. Ik heb er 2 gekocht in België bij Cassis. Zijn met een zijsluiting en komen tot net over de navel. Je moet er wel iets over dragen want een blouse of zo erin gaat niet. Nu ben ik niet zo'n fan van iets in de broek dragen, dat scheelt.
Ik weet niet of ze ook online verkopen, maar je kunt eens op de website kijken. Cassis.be

Groetjes, Klaartje

Jesse_1

Jesse_1

15-10-2008 om 13:36

Of...

Je neemt een hoge of corrigerende slip waardoor er niet opeens allemaal vet-/velbandjes verschijnen die er toch eigenlijk niet zijn?
Jesse

V&D

en dan het merk "essentials" heeft niet van die lage broeken. Ik heb zelf een lang stuk van kruis tot navel dus een heupbroek zit wel erg laag danbrrrr...
Deze broeken zitten nu gewoon een cm of 4/5 onder mijn navel, heel wat prettiger dan 4/ cm boven mijn schaambot
De broeken hebben wel redelijk lange pijpen. sommige zelfs erg lang( voor mij ideaal)

Amarins

Amarins

15-10-2008 om 13:46

Dyanne

Tijdje terug simpele rechte jeans gekocht (zwart, wit en donker spijker) bij C&A, van Dyanne (stylish verantwoord Beekman. Die zitten dus heerlijk in de taille, en niet (ver) eronder. Kosten slechts € 40,-. prima broeken, niets mis mee.

Nasha the first

Nasha the first

15-10-2008 om 15:09

Kun je wel neckermann bestellen?

Heb net prima hoge broeken daar besteld, herken het probleem....met die heupdingen loop ik ook heel de dag te hijsen....het gevoel alsof me broek onder aan me billen hangt zeg maar....

Faith

Faith

15-10-2008 om 17:21

Didi!

Ik heb eentje bij Didi gescoord, heerlijk hoog in de taille, of althans het viel me op dat deze weer zo gewoon zit, en het een stuk slanker valt ook. Fijn!! (zwarte met zachte zwarte streep aan de zijkant en witte stiksels bovenaan) En: 30 % korting nu! Dus... en ik heb geen aandelen ofzo! Faith

Chiquita

Chiquita

15-10-2008 om 19:31 Topicstarter

Reactie

wat een opluchting eindelijk te weten dat ik NIET de enige ben die die heupbroeken afschuwelijk vind (en verkoopster maar blijven beweren dat ze zo heerlijk zaten en dat men juist je buikje niet zou zien, bleh).
Ik heb meteen op internet zitten surfen naar de bedrijven die genoemd werden, helaas geen mogelijkheden om te laten leveren in buiteland. Kortom, nog even wachten totdat ik weer in de gelegenheid ben om even in NL te zijn óf hier in ES verder zoekn

Jaymza

Jaymza

15-10-2008 om 22:21

Duthler

Heb ik net een gekocht.
Maar het zou weer in de mode komen, dus daar moet er toch ook iets te krijgen zijn?

jaymza

Chiquita

Buikje niet te zien in een heupbroek? whoehahaha! Het puilt er juist aan alle kanten overheen. Werkelijk, ik kan me moeilijk een minder flatteus kledingstuk voorstellen dan een heupbroek, zelfs vrij slanke vrouwen krijgen er nog vetrolletjes in, veel mensen krijgen een raar lang bovenlijf en gekke korte beentjes, kontzakken zitten ineens halverwege het bovenbeen, en het ergste is nog wel dat in combinatie met te korte t-shirts etc het ondergoed te zien is.

Eergisteren nog: vrij relatief jonge vrouw in heupbroek, gezeten op stoel bij kinderboerderij; tussen opkruipend t-shirt en neerkruipende heupbroek was meer dan een handbreed onbedekt, waardoor iedereen kon zien dat ze een zwarte string droeg, en dat ze cellulitis had. Waarom toch die behoefte om met het ondergoed te koop te lopen, zo vraag ik u af...

Groeten,

Temet

anne

anne

19-10-2008 om 21:11

Wehkamp

Heb je gekeken of Wehkamp in jouw land levert? Ik zag daar van de week een relatief hoge Levis. Wehkamp geeft ook de bandhoogte aan, dus weet je ook hoe hij ongeveer valt. Ook grappig bij Wehkamp is dat mensen hun ervaringen met het produkt beschrijven en bij die broek stonden een paar dames met dit probleem, die blij waren met deze wat hogere en toch hippe broek.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.