Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pros

pros

26-03-2014 om 08:33

broodtrommel met koelelement


Dalarna

Dalarna

29-03-2014 om 19:50

Moedermop

Dat ligt aan de dikte van het materiaal. Je hebt al die hard plastic bakken waar ze al die kinderbrooddozen van maken met plaatjes erop. Als je daar hard op slaat zit er een gat in. Je hebt ook die van dat iets zachtere materiaal, die je vroeger ook had met een hoge en een lage versie (voor heen en terug).

Angela67

Angela67

29-03-2014 om 19:52

mepal

gewoon mepal doosjes
al jaaaaren goed
gr Angela

Dalarna

Dalarna

29-03-2014 om 22:27

Angela

Ja, je moet geluk hebben met die dingen maar ze gaan wel veel eerder stuk dan die van dat iets zachtere plastic.

Mepal geen succes

Daar ging het "klikje" waarmee je 't doosje afsluit van kapot. Maar ik zal eens even goed opletten of ik de omschreven doosjes kan vinden, want zoon heeft een nieuwe nodig. Het plastic dat het afsluitrubbertje op z'n plaats dient te houden is kapot.

Tango

Tango

01-04-2014 om 11:27

Wraps

Bedankt voor de tip, Katniss. Wraps meenemen als lunch, waarom was ik daar zelf nou niet opgekomen. Denk dat dochter het een geweldig idee vindt en ik heb toevallig nog een pakje liggen.

Tante Tiny

Tante Tiny

09-04-2014 om 15:49

Volgende week dinsdag bij de Aldi: lunchbox met koelelement

Kost 3,99

Marie

Marie

09-04-2014 om 16:21

Aldi - ziet er goed uit

Die lunchtrommel ziet er goed uit:

http://www.aldi.nl/aldi_lunchbox_48_5_768_8011.html

Ben wel benieuwd hoe groot hij is en of dat ronde dingetje voor sausjes ofzo is.

Kruidvat

Ik heb het draadje niet doorgelezen, dus misschien is het al genoemd, maar ik zag gisteren bij het Kruidvat broodtrommels met koelelement liggen voor 2,49 euro.

skik

Dalarna

Dalarna

10-04-2014 om 12:11

tja

Dan blijf ik me afvragen of je brood niet nat wordt van die dingen erin?

broodtrommel

Met koelelement vandaag bij Aldi voor €3,99.

Tink

Tink

17-04-2014 om 10:03

MoederMop

Geeft er nog iemand een Tupperware party bij jou in de buurt? Tupperware heeft ook prima broodtrommels (en best grote) die lang meegaan. En als ie toch kapot gaat heb je levenslang garantie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.