Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

17-11-2008 om 20:59

Cleverland 2008

Cleverland 2008 vindt plaats op 30 december in Hilversum.
Inschrijven vanaf 21 november.

En nee meer weet ik ook niet maar vorig jaar was het twee dagen en snel volgeboekt en onze jongens vonden het heel leuk (en druk).

Oja nog een promofilmpje gevonden:


http://www.youtube.com/watch?v=xc0t-1Npuio

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

21-11-2008 om 08:47

Wij gaan

Ik heb ons aangemeld voor de middag. Het lijkt me erg leuk.

Bianca M.

Bianca M.

21-11-2008 om 09:10

Wij ook!

Vorige waar vonden we het er geweldig leuk! Dit jaar gaan we weer, in de middag. :o)
Groetjes, Bianca M.

Mamba

Mamba

21-11-2008 om 11:13

Ouders Online-meeting ?

Wij gaan 's middags, 3 kinderen, 2 volwassenen. Te herkennen aan uitgelaten geschreeuw en gestuiter.

Tnq

Bedankt, ik wist niet dat er weer ingeschreven kon worden, vorig jaar en het jaar daarvoor zijn we geweest, ik weet niet of we dit jaar gaan. Goed idee om een draadje te starten hierover.

Wij ook!

We hebben ons ook aangemeld. Ook voor de middag. Ik heb alleen nog geen bevestiging ontvangen. Klopt dat?

mijk

mijk

21-11-2008 om 15:42

Met dank aan dit draadje

gaan Mijk, Mijkman en Mijkkinderen 's middags ook....

Zoon was vorig jaar zo wild van de filmpjes op tv. Overigens had ik de bevestiging en de kaarten met een minuut in mijn mailbox! Misschien in je spambox?

Mijk

emmonis

emmonis

21-11-2008 om 21:24

Wij gaan ook

en ook 's middags. Anders moeten wij wel errug vroeg opstaan op onze vrije dag.

Euh, misschien allemaal een mooie rode strik in het haar?

Thanks!

Ze zaten idd in mijn spambox.

Puck2

Puck2

22-11-2008 om 21:34

Vol

Chips, wil ik vanavond kaartjes bestellen blijkt zowel de ochtend- als de middagsessie al volgeboekt te zitten. Jammer, we staan nu op de wachtlijst en zien wel wat er van komt.

Puck2

Balen zeg. Tip, open tegen de tijd dat het zover is (1 a 2 weken van te voren)nog een keer een draadje hierover. Wie weet meld iemand zich dat die niet gaat. Heb je weer een kansje meer dat je wel kans op kaarten maakt.

Puck2

Puck2

23-11-2008 om 13:19

Was ik zeker van plan

Als ik tegen die tijd nog niets heb gehoord van Cleverlenad zelf dan ga ik hier zeker een draadje in vraag en aanbod openen. En anders net als Knurf volgend jaar op de loer liggen tot de inschrijving geopend is. Welkom terug Knurf, fijn dat je er weer bent.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.