Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Z0nnetje

Z0nnetje

30-12-2008 om 21:39

Cleverland... wie is ook geweest?!

Wij hebben het vanmorgen geweldig naar onze zin gehad! Echt super... Er was echt voor elke leeftijd en interesse wat te doen. Onze zoons (9,7 en 5) hebben het tot het leukste uitje van hun leven bestempeld )

Pelle... nog enorm bedantk voor de tip

Wij gaan volgend jaar weer!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bianca M.

Bianca M.

30-12-2008 om 23:13

Wij!

Ook wij zijn vanmiddag geweest. Het was onze tweede keer. We hebben weer enorm genoten! Ik vond hetzelf vorig jaar leuker, doordat toen het aanbod gevarieerder was. Ik had nu het idee dat het aanbod meer van hetzelfde was, dan de vorige keer.
Groetjes, Bianca M.

Julia64

Julia64

31-12-2008 om 10:19

Ja pelle!

Dat idee had ik ook, wij waren met zoon van 7 (groep 4) leest al redelijk maar toch... inderdaad aan de ene kant dingen voor kleuters, terwijl andere dingen weer te hoog gegrepen waren.

Mijn zoon vond het "lopen over water" het leukst (in het Lab), en we hebben samen alle vragen bij de DigiLes gedaan. Verder vond ie de kinderboerderij en het sprinkussen erg leuk (haha, ja, daar rij je dan helemaal voor naar Hilversum).

Toch vond ik het wel de moeite waard (en zoon ook), hoewel ik het wel erg druk vond, die enorme menigte en herrie door elkaar, pfff...

groet
Julia

Sluit me aan

..zoon van 7 (groep 3) had het vorige keer fantastisch gevonden, viel er nu een beetje tussen. Precies zoals Pelle zegt.

En zelf vonden we het wel heel erg druk en lawaaiig. Hadden daarvoor in een stil winterbos gewandeld zonder iemand tegen te komen - grote overgang.

Wij gaan volgend jaar wschl niet meer, vooral vanwege de herrie.

Wel een beetje spijt dat ik geen OOL-sticker had gemaakt voor mezelf, was jullie graag een keer tegen het lijf gelopen. Nu verbeeldde ik me constant tussen de OOL-ers te staan, maar ja, dat vraag je niet

Ook geweest

Voor ons was het een thuiswedstrijd, vorig jaar ook geweest. Wij vonden het vorig jaar leuker dan dit jaar. De herrie en de drukte speelde ons ook een beetje parten.

We hebben ons prima vermaakt,dochterlief heeft flink geknutseld, maar vonden de opzet van vorig jaar leuker.

Volgend jaar zullen we niet meer gaan, het is mooi geweest. Grappig dat er een aantal ool-ers liepen

mijk

mijk

31-12-2008 om 14:38

Wij waren er ook

Ik miste inderdaad kleine dingetjes en proefjes enzo.. Maar onze kinderen hebben voor het eerst van hun leven geschaatst (Schande ik weet het) en die mensen waren zo leuk met ze. Ze hebben al uren gespeeld met hun professor docter Testkees blik (en ik heb een zwaar voor mekaar button). De kinderboerderij was top. Het schatgraven vonden ze leuk. En ik heb mijn zoon voor schut gezet (in zijn ogen)door raaf op de foto te zetten (ik vind Raaf leuk!)..

In de auto waren ze helemaal voldaan dochter was alleen verdrietig dat ze Moffel en Piertje niet gezien had. Ik denk zelf dat ze met wat kleinere proefjes en dergelijke ook de wachtrijen bij de grotere activiteiten wat verkleind hadden en ik vond de muziek ook wat luid maar verder tevreden..

Ik heb trouwens nog overwogen me bij de infobalie te melden. Moeder zoekt OOLers

Vorig jaar leuker

Hallo,

ook wij waren van de partij in de ochtend en eerlijk gezegd vonden we het vorig jaar leuker en grootser opgezet.
Maar dat heeft de pret niet mogen drukken evenals het wachten in de kou.

Yes-R was voor dochter van 11 natuurlijk helemaal top en voor zoon van 8 vooral de digi lessen dat vodn hij helemaal geweldig.

Wij zeiden ook al volgend jaar maar niet evt. jaar erop weer maar onze kinderen hebben ons duidelijk gemaakt volgend jaar weer.

Wat ook leuk was was de set van " Kinderen geen bezwaar" dit vonden wij erg leuk om t4e zien en om Haye vanalles te vragen. Deze serie is nl. ons favo item op de tv voor ons als gezin.

gr Ingmyr, die he took leuk ha dgevonden andere oolers te ontmoeten daar.

Prulletje

Prulletje

01-01-2009 om 15:54

Wanneer?

Klinkt erg leuk! Vanaf wanneer is de inschrijving ongeveer? Dan zet ik het vast in mijn nieuwe agenda

Prulletje

ils

ils

03-01-2009 om 20:32

Leuk

maar waar is het??

Zie

voor meer informatie www.cleverland.nl
Wij zijn 2 jaar geleden geweest en vonden het toen erg leuk, vorig jaar zijn we geweest en toen vonden we het erg druk. Dit jaar zijn we wegens omstandigheden niet geweest, maar omdat we het vorig jaar minder leuk hadden gevonden, vonden we het ook niet zo erg om het te missen.

Mamba

Mamba

04-01-2009 om 12:01

Ik was er ook

En heb de hele middag spiedend rondgekeken of ik OOL-ers zag. Ook wij vonden het dit jaar iets minder leuk dan vorig jaar al was dochter niet weg te slaan bij het skelet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.