Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-02-2011 om 13:59
Daar is ie weer eens. Man probeert ons richting het volkswagenbusje te redeneren, maar volgens mij moet het gewoon mogelijk zijn om een stationcar (oid) te vinden die breed genoeg is voor drie stoeltjes op de achterbank. We hebben nu ook een stationcar, en dat bevalt goed qua verdeling zit- en laadruimte, en de bescheiden hoogte incl. dakbox. Maar jammer genoeg past er echt geen derde stoel op de achterbank, alleen een slanke volwassene kan zich daar met een 10 minuten in beslag nemende logistiek tussen de stoeltjes wringen en het er op korte afstand zo'n beetje uithouden.
Is er iemand die ook in zoiets rijdt met 3 kinderen? Qua stoelen zou het gaan om een zitverhoger, een stoel voor een kleuter en een maxicosi.
03-03-2011 om 20:01
Silone (o.t.)
Toen wij een jaar geleden een leasewagen moesten uitzoeken, vielen de hybrides af. Je mocht er namelijk geen trekhaak aan hebben cq geen aanhanger mee trekken, zelfs niet 1x per vier jaar, anders viel hij niet meer in het gunstige bijtellingspercentage en werd hij opeens behoorlijk duur. Voor ons was het daardoor geen optie meer. Kijk het even na voordat je je verheugt
05-03-2011 om 15:48
Lol tirza
Vrienden van ons rijden in een oude Duitse ambulance rond, ook 9 zitplaatsen en plenty ruimte voor een hele bult bagage
06-03-2011 om 15:16
Oude volkswagen golf
Hoi,
ik heb destijds de volkswagen golf van mijn opa gekregen. Daar passen dus 3 stoeltjes, zitverhogers, maxi cosi naast elkaar. Maar ja is er dus een uit 1994...De nieuwere golf van mijn ouders is dus ook smaller. Ik denk dat het beste is om het gewoon uit te proberen als je naar auto's gaat kijken. Stoeltjes mee en passen. Is heel normaal.we hebben nu ook een renault grand scenic, daar passen alvast geen 3 stoeltjes oid naast elkaar. Dan weet je dat alvast
Dagmar