Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

25-11-2008 om 19:08

De lekkerste stamppot

Hallo allemaal,

Heb enorm veel zin om morgen stamppot te maken maar ben daar niet zo geoefend in. Wat is de allerlekkerste en hoe maak ik die? En graag ook tips voor vlees erbij, ik eet geen varkensvlees dus wie weet iets?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Irene

Irene

25-11-2008 om 20:38

Stamppot broccoli

Aardappels aan kook brengen, broccoli erbij (kan ook combi van broccoli en bloemkool zijn), als het gaar is afgieten, met flinke scheut goede olijfolie stampen en vervolgens geraspte (parmezaanse) kaas erdoor. HMMMMMM!!!
Wij eten er vaak worstjes bij (neem de rundervariant!)

Yta Chalne

Yta Chalne

25-11-2008 om 20:40

Hee

Is dit draadje niet net vorige week geweest? Toen heb ik namelijk aan de hand van dat draadje bietenstamppot gemaakt, recept van iemand hier. Onze favoriet van het moment is de zuurkoolstamppot met roergebakken prei en blokjes oude kaas erdoor. Echt heerlijk. Geen vlees erbij.

liora

liora

25-11-2008 om 22:51

Yta

Hoi Yta,

Oh wat stom van me, ik zal even zoeken!

Liora

mem

mem

26-11-2008 om 16:05

Nogmaals broccoli

niet tot prak stampen , maar een beetje blokjes-achtig. Bekroken walnoten en gebakken shoarmavlees erdoor, blokjes kaas erdoor.

Yvonne

Yvonne

27-11-2008 om 09:31

Spinazie

Spinazie stampot, aardappel en spinazie (gewoon uit de diepvires maar dan niet de spinazie a la creme) met zongedroogde tomaten, pesto rosso, geroosterde pijnboompitten en fetakaas. Ik doe er geen vlees meer bij.

mirreke

mirreke

27-11-2008 om 18:05

Verse andijviestamp

Gewoon met aardappelen (koken en dan stampen), andijvie, rauw gesneden erdoor, en katenspek (bakken met een ui erdoor), en dat doorelkaar. Heerlijk!
Maar ik ga van OOL ook eens wat proberen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.