Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bibo

Bibo

22-11-2008 om 22:44

Disney camera

Hallo,
Ik zag net een aanbieding van een disney digitale camera. Leuk kadootje voor sinterklas, denk ik... Weet iemand hier misschien of het wat is, zo'n camera? Of krijg je er slechte foto's mee?
Groetjes,
Bibo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

22-11-2008 om 23:58

Ligt eraan

Meestal hebben die camera's niet zoveel pixels. En dan nog, over een tijdje is ie vast niet meer interessant en dan zit je ermee.

Hier maakt dochter van 7 vaak foto's met mijn tweede (niet al te dure) camera. Vind ze geweldig en zo heeft ie een dubbele functie.

Heb even gegoogled trouwens op die camera die ik denk die je bedoelt (die van 20 euro?). En de resolutie is erg laag, niet eens 1 megapixel.......Dus de kwaliteit is niet al te best. Maar als het puur voor de lol is maakt dat dan weer niet uit.

Bibo

Bibo

23-11-2008 om 09:48

Linda

Dank je wel! Ik had ook al gegoogled, maar kon nergens iets vinden over de resolutie, met mijn neus gekeken denk ik! Nou, ik denk dat sinterklaas zijn geld aan iets anders uit gaat geven, en mettertijd krijgen de dames dan wel een andere camera! Op ons verlanglijstje staat een nieuwe camera, dus kan onze huidige doorgeschoven worden!

Bibo

Mijn kinderen krijgen van sinterklaas een digitale camera van de wibra. Hij kosten 9.95 en heeft 1.5 megapixel. Mischien is dat wel wat.

gr Aapie

Bibo

Bibo

23-11-2008 om 20:38

Aapie

Dank je wel! Ik moet dinsdag toch nog de stad in, dan ga ik maar even langs de wibra!

Bibo

Graag gedaan, ik hoop dat ze er nog zijn

gr Aapie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.