Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-12-2008 om 13:51
.....bij een brunch? Mijn gevoel zegt van wel, maar wat voor soep dan? Een lichte groentensoep/bouillon, toch? Alle andere (kerst)brunch ideeen ook van harte welkom, ik zit ook nog een beetje met het vloeibaar. Ik zou zo zeggen: een mooie thee, koffie en? Champagne? Witte wijn? Melk?
Tirza
22-12-2008 om 14:27
Licht soepje
En dan kleine kommetjes, of gewoon koffiekopjes, zodat je niet een plons bouillon in je maag krijgt Evt. wat heel fijn gesneden groenten erbij die men naar believe kan toevoegen.
En verder aan vocht: 1 of 2 soorten vers sap, en inderdaad koffie/thee/melk maar ook een glaasje prosecco lijkt me er erg lekker bij.
Groetjes, Minet
22-12-2008 om 14:31
Soep
hier altijd een bouillon met kippenvlees,verder versgeperst fruitsap,en ook melk ,koffie thee.
kippenvleugeltjes ,minisaucijzenbroodjes,gerookte zalmrolletjes met roomkaas,chocoladepannekoekjes,rauwe ham gevuld met rucolasla,raoutbakjes met rundvleesragout,gevulde eieren.verder vier soorten harde/zachte broodjes ,kerstbrood,een aantal luxe vleeswaren,en ijstaart toe.
22-12-2008 om 23:39
Buck's fizz
Misschien heel fout en heel Engels maar ik zou bij een brunch Buck's fizz serveren (champagne met sinaasappelsap).
Ik zou geen trek hebben in soep maar ik ben niet zo'n soep mens.
Mariel