Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Miss M®

Miss M®

12-01-2009 om 11:27

Ecoline verf waar te koop?

Voor mijn nichtje dat binnenkort 5 jaar wordt zijn we op zoek naar een cadeautje en ze zou graag Ecoline (water??)verf willen hebben.
Ik heb er echter nog nooit van gehoord! Weet iemand waar de verf gekocht kan worden? Bij een speelgoedzaak als Intertoys? Of weet iemand een webadres waar Ecoline gekocht kan worden?
Groet, Miss M.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volledig eens met cameron

Echte ecoline is prima spul, maar voor kinderen van vijf zou ik toch andere verf nemen. Wij gebruikten vroeger op school ook ecoline, onder andere om mee te spatten en om met rietjes druppels rond te blazen over papier en zo "landkaarten" te maken.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

12-01-2009 om 12:59

Aquarelverf

Je kunt ook een mooi setje met echt goeie aquarelverf kopen, dus uit een winkel voor kunstenaarsbenodigdheden bijv. en niet de hema ofzo. Aquarelverf geeft mooie transparante kleuren en de verf blijft wateroplosbaar en gaat dus uit de kleren, net als plakkaatverf. Een kind van 5 zou ik geen acrylverf geven, je krijgt het niet meer uit de kleren. Groeten, Yvon.

Action

verkoopt ook (voordelig) verf en kwasten enz..!

Ecoline; leuk!

Ik vraag me af hoe een kind van vijf erbij komt om ecoline te vragen; dan zal ze toch ervaring hebben met dat spul. Blijkbaar kent ze het en wil ze dat. Geen gewone verf.
Onze kinderen vinden ecoline ook het einde. Je kunt er zulke leuke dingen meedoen; onze jongste van bijna vier maakt hele kunstwerken met een paar wattenstaafjes en ecoline. De tip van het wattenstaafje is dan de kwast.
Ik trek ze van te voren wel een oude trui of een verfschort aan; want het is inderdaad rotspul als het gaat om vlekken.
Als je nou geen ecoline kan vinden of je vindt het niet wat; misschien is textielverf en een wit t-shirtje ook leuk. Of van de blaasstiften waar je zelf mee kunt 'air-brushen'.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.