Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Stop

Stop

08-12-2008 om 17:33

Elektrische installatie vernieuwen

Zojuist heb ik de eerste offerte ontvangen voor het vervangen van de elektrische installatie in ons klusproject en dat was even schrikken. Het huis is door ons helemaal gestript, alle plafonds zijn eruit, de muren zijn kaal, de elektriciens hoeven met niets rekening te houden en kunnen overal bij. Ons huis is dan wel ruim (550 kub), maar heel rechttoe rechtaan; beneden de woonkamer en keuken, op de eerste etage 3 slaapkamers en een badkamer en op zolder 2 slaapkamers.

We hebben geen afwijkende wensen of abnormale hoeveelheden stopcontacten of lichtpunten, maar toch wordt er €11000 beraamd. Dit lijkt ons erg veel... Is er hier iemand aanwezig die recent hetzelfde heeft laten doen, dan is mijn vraag, hoeveel waren jullie kwijt?
Bij voorbaat dank voor het antwoord!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Stop

Stop

08-12-2008 om 17:35

En o ja...

voordat ik het vergeet, er komen nog meer offertes aan, maar we zijn even in een 'state of shock' en ik hoor graag wat geruststellende berichten!!!

Te duur

ik denk dat je rond de E 6000 incl materiaal en btw uit moet komen.

Succes, het komt wel goed joh, dit is gewoon een uitschieter. Ik heb net allemaal offertes voor een uitbouw ontvangen, de duurste scheelt 20.000 EX BTW met de goedkoopste voor het zelfde lullige uitbouwtje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.