Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-12-2008 om 11:56
N.a.v. het draadje over ochtendschema's, toch maar weer eens de vraag hoe laat jullie naar bed gaan. Volgens mij is hij al eens langs geweest maar ik kan hem niet meer vinden.
Ik ben vooral 's winters snel moe, om een uur of tien wil ik eigenlijk wel naar bed maar hou het nog uit tot half elf voor de gezelligheid, daarna gaat het licht uit. 's Zomers wordt het wel eens een uur of elf, maar veel later toch niet. En ik hoef niet eens zo vroeg op te staan, rond half acht pas.
Hoe laat gaan jullie naar bed?
09-12-2008 om 18:49
Stopverf
oh, maar dat meerdere keren wakker worden is niet het probleem. Het probleem bij mij is dat ik heel vaak als ik wakker word, uren wakker lig en pas in slaap val tegen de tijd dat ik er uit moet. Dan heb ik het over nachten van 3 a 4 uur slaap.
Maar goed, ik ga langzaamaan beter slapen, gelukkig!!
14-12-2008 om 05:50
Meestal vroeg
ik mag blij zijn als ik 21.30 uur haal 's avonds maar sta ook meestal vroeg op, al rond 5.25 uur.
14-12-2008 om 20:17
Echt een avondmens
Ondanks een verstoorde nachtrust, krijg ik mezelf maar niet zo verstandig om voor 23.00 op bed te liggen. Het wordt zelfs vaak na middernacht en dat terwijl onze Blik echt nog wel eens wakker is 's nachts en ik om 6.45 de wekker heb staan. Dat is 's ochtends in minder goede doen ben, spreekt voor zich... Echt slim is het niet, maar 's avonds gaat de tijd gewoon zo snel en zit ik lekker op OO, of zit ik nog wat te werken. Voor ik het weet is het dan alweer te laat om op tijd naar bed te gaan.
Groeten, Maw.