Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Magnolia

Magnolia

23-12-2008 om 19:49

Erg veel marshmellows

Het kerstpakket van Magnolia-man bevatte ondermeer een enorme puntzak marshmellows, in de kleuren wit en smurfenblauw. Ik zoek een creatieve manier om van die mierzoete dingen af te komen. Richting kliko of (andermans) kind met sterk gebit, dito maag en niet lijdend aan overgewicht kan per slot altijd nog
Heeft iemand een culinair idee? Alvast bedankt!
Magnolia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
(Janneke)

(Janneke)

23-12-2008 om 20:49

Ik heb wel een idee, weet alleen niet of je die wil)

Mijn man heeft ook marshmallows in zijn pakket met.......chocoladefontein! Nou...je weet dus wel wat er met 1e kerstdag bij ons als toetje gegeten wordt!

Mierzoet waarschijnlijk, niet goed voor de lijn...maar ja...mijn goede voornemens zijn bij deze al bepaald!

(Janneke)

(Janneke)

23-12-2008 om 20:53

Marshmallows

kun je ook in je koffie doen, of in de warme chocomelk....heb het zelf nog nooit gedaan hoor, heb het eens ergens gelezen.

Moet je dan geen suiker meer bij doen natuurlijk

Mamba

Mamba

24-12-2008 om 00:02

Marshmellows

Men neme een vuurkorf en veel lange satéprikkers. Marshmellow aan de prikker, en roosteren bij de korf terwijl op de achtergrond kerstmuziek klinkt en de gluhweindampen je half high maken.
Wat ook kan: http://www2.kelloggs.com/Recipe/RecipeDetail.aspx?RID=1605
Hier vind je recepten met marshmellows en ontbijtgranen, ook een betere versie van het recept van de kerstboom.
Smelt de boel au bain marie en gebruik het als saus bij roomijs.

Magnetron

Men legge een marshmellow op een koekje, men deponere dit in de magnetron, men zette de magnetron aan en men verbaze zich over het formaat van de marshmellow.

En verder: men type www.google.com en men plaatse de zoekopdracht: recipe marshmellow

Magnolia

Heb je wel een gasfornuis? Doe dan net alsof dat een vuurkorf is, et voila!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.