Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-08-2010 om 12:48
De agenda's voor 2011 zijn weer volop te koop en er komen steeds meer Family Planners bij, zo ook van OOL, een erg mooie! Vorig jaar heb ik er een van Loesje gekocht, erg leuk vooral om de spreuken maar na een paar weken al kwam de klad in het gebruik ervan. Ik ben er gewoon nog niet uit of het nou handig is of niet! In mijn eigen pda ratel ik van alles er in en hou zelf een beetje in de gaten wie wanneer welk kind opvangt, ophaalt of weg brengt, maar een overzicht waarin dat voor iedereen duidelijk gemaakt kan worden leek mij wel heel prettig. Een kolom per persoon waarin van alles ingevuld kan worden. Hoe maak ik in zo'n overzicht duidelijk dat ik bij de ene afspraak van kindlief erbij moet zijn (bijv tandartsbezoek) en bij een andere afspraak (spelen bij een vriendje) juist niet ?, alleen hoef op te halen? Dus hoe plan ik vooral mijn eigen tijd in zo'n overzicht duidelijk er in ?
Voor mij lijkt het -vooralsnog- niet met zo'n Family Planner te werken. Wat zijn jullie ervaringen ermee ?
Petra
04-09-2010 om 21:00
Gevonden
Hoi Puck, Pelle, nienke, ik heb inmiddels gezien dat ie op de site staat, maar zonder plaatje. Wat meer reclame zou zeker geen kwaad kunnen.
Ik heb de nieuwsbrief, al jaren, maar kenneljk lees ik hem niet goed genoeg.
groetjes Petra
05-09-2010 om 22:46
Nienke*
ik heb in de insteekhoesjes allerlei papperassen. Briefjes met telefoonnummers, schoolkalenders die ik heb dubbelgevouwen etc. Kortom, prima gevuld dus.
groetjes van Purk
06-09-2010 om 09:30
Purk en judith
Ik ben jullie niet vergeten. Foto's zijn al wel gemaakt, maar ik heb nog geen tijd gehad om ze te uploaden en naar jullie te sturen. Maar ze komen eraan binnenkort.
06-09-2010 om 20:07
Puck
..is goe...!
Ik doe ook even rustiger aan, net een hectische week achter de rug en morgen tm vrijdag heerst er circus.. en ik ben niet vooruit te branden. .