Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sinas

sinas

10-10-2012 om 13:30

Fan van de action, wie nog meer?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

11-10-2012 om 14:43

Bromvlieg

Zeker weten Hoewel ik Intratuin wel vele malen 'gezelliger' vind dan Action.

Tirza G.

Tirza G.

11-10-2012 om 15:24

Mix

Ik denk dat jij mijn dochter bent. Die wordt gewoon gelúkkig van een Action. En dat is dan mijn kind

Tirza

Nee

stomme rotwinkel vol troep. Laatste keer dat ik er was heb ik een kleurboek en traktatiespulletjes gekocht. Dat was klei in zo'n plastic ei, werd wel gewaardeerd.
Ik denk wel dat als het hier in de buurt zou zijn ik er vaker zou kopen, stickers en ander kinderknutselspul.

En ja ik krijg ook jeuk van de mensen die er lopen en achter de kassa zitten, zo armoedig naar shagruikende goedkope parfum lucht, gegraai in bakken, lelijke wegwerp leuk-je-huis-op troep, bluh.

Kaaskopje

Kaaskopje

11-10-2012 om 17:14

Nou manda

dat zal dan per filiaal verschillen. Bij ons heb je geen graaibakken. Of je moet de kleding bedoelen, die hangt niet netjes aan hangertjes, dus dat sla ik sowieso over. Maar de kassadames vallen hier wel mee hoor. Jong, minder jong, met hoofddoek, gewoon normaal. De klanten zijn ook van alles wat, dus niet alleen maar volkse types die naar shag en eau de misère ruiken. Zie hier op OO, genoeg liefhebbers.

mix

mix

11-10-2012 om 17:29

Ot sjonge

soms zit ik echt met het plaatsvervangende schaamrood op mn kaken als ik iets lees

Silvester

Silvester

11-10-2012 om 21:04

Ongezellig

Ik vind de action echt drie keer niks, zo ongezellig en sfeerloos, met een hoop troep. Ik hou ook wel van een beetje prijsbewust inkopen maar ik kom gewoon niet graag bij action. Gebruiksspullen is misschien wel goed bij action, zoals handdoeken en schoonmaakspullen, schoolspullen. Speelgoed vind ik troep, en de woonaccessoires is niet mijn smaak.
Ik ben wel een Hema fan, daar kom ik wel wekelijks denk ik.

Het is net als bij Aldi en Lidl, geen gezellige winkels, wel goedkoop, en ze hebben er ook best goede producten, maar leuker winkel je bij AH.

Fiorucci

Fiorucci

11-10-2012 om 21:13

Oh manda

Meid,geen punt, koop gewoon te dure kaarsen ergens anders, neem ik die van Action wel. Alhier werken er gewone, normale mensen die hard werken.

sinas

sinas

11-10-2012 om 21:29

Kijk

als ik zo door de Action loop, denk ik ook vaak, mwah. Maar toen ik dus laatst die Hyves met foto's ontdekte, toen zag ik dus wat je er mee kan doen! Ik ben nou eenmaal niet zo creabea, en als ik een windlicht kaars en wat los spul zie liggen zie ik niet 1 2 3 hoe ik dat leuk kan combineren. Maar die foto's inspireren mij dus nu wel. En dus probeer ik nu een beetje het interieur op te leuken , inderdaad, met Actionbudget en geen Intratuinbudget. Als ik daar loop krijg ik ook altijd meteen zin om wat te kopen, tot ik het prijskaartje zie. Maar daar staat het natuurlijk al leukig en gezellig opgesteld!
Had ik net in de IKEA ook! Daar word ik ook altijd zo hebberig
Maar er is ook prul hoor, dat ben ik ook wel met een aantal eens.

Nou

Fio, ik koop niet zo veel kaarsen, misschien zit het daar in.

ik wil niemand kwetsen maar de action hier zit op een stukje waar ik sowieso niet graag winkel en het is gewoon echt een groezelige winkel met vage types die er wat rondscharrelen, althans dat viel mij dan op. En het is giga groot barstens vol dozen die mensen dan open scheuren, gegraai etc.

De aldi vind ik dan hier nog wel te doen, die keer dat ik naar de tandarts moet (zit daar in de buurt) dan loop ik even binnen en koop er altijd wel wat, het is een hele kleine en je bent er zo door heen. Maar ik ga er niet speciaal voor om rijden.

De zeeman doe ik wel regelmatig, kinderondergoed, stickers, een enkele keer ook wat kinderkleding. Prettige winkel ook qua personeel en kopers. Verder Hema inderdaad, al is die hier in de buurt erg klein dus dat valt de laatste tijd ook tegen qua aanbod (kan beter online bestellen).

Julia64

Julia64

11-10-2012 om 22:52

Ondergoed

Ik haal bij de Action altijd boxershorts voor mijn zoon van het merk Ziki (als ik het goed heb uit mijn hoofd).Een soort nep Bjorn Borg maar dan stukken voordeliger; twee stuks voor 4 euro of zoiets, in de gekste knalkleuren e/o motiefjes verkrijgbaar (psychedelisch, dollarbiljetten, paperclips, noem maar op). En ze blijven ook nog eens mooi in de was en droger, dus een groot succes hier - de halve klas van mijn zoon loopt ermee trouwens (gut, het lijkt wel of ik aandelen heb).
En als ik dan toch bij de Action ben, neem ik ook meteen wel dingen mee als fietslampjes, kaarsen, microvezeldoekjes, rietjes, sokken, kleerhangers, kortom, van die gebruiksvoorwerpen die je toch altijd wel nodig hebt.
De "interieurafdeling" ben ik tot nog toe voorbij gelopen, omdat het me allemaal net niks leek. Maar ik ben nu toch wel nieuwsgierig geworden naar die Hyves-pagina, wie weet gaat er een wereld voor me open...

O en gezellig is het inderdaad niet in de Action nee, maar dat boeit me totaal niet, net zomin als ik voor de gezelligheid bij de Aldi kom. Gezelligheid zoek ik wel ergens anders.

Ah ja, intratuin

Ik kwam er voor iets nuttigs en zag drie enorme winteruitstallingen met huisjes, kabelbaan, ijsbaan, winkeltjes, bergen, noem maar op- net het diorama in de Efteling. Nou, als ik tegen zoiets aan loop, voel ik me weer vijf. Heel kneuterig en kitsch, maar toch.

Elitair gewauwel, manda

Haha, wat een vernedering om je voor die prullaria te begeven onder het gepeupel...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Verder

Koop ik ook gewoon bergen kaarsen, dat geweldige windlicht, schoonmaakspul..
Er lopen hier mensen uit alle lagen vd bevolking hoor, zeker in deze tijd!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Merel

Merel

12-10-2012 om 08:22

Interieur afdeling

Ik kijk altijd wel op de interieur afdeling. Ik kom er nooit voor iets speciaals, dus ik loop alle gangpaden meestal even af (behalve die van de kleding) dus zie de interieur spullen ook. Soms zie ik wel eens wat leuks, maar het staat er natuurlijk nooit zo leuk uitgestald als bij Riviera Maison of Lifestyle (en ze hebben wel look-a-like spulletjes daar liggen, maar die liggen dan in een grote bak. (en dan 'zie' ik het niet altijd, dat het leuk is) En het is niet zo duur, dus je kan het wat makkelijker omwisselen na een tijdje, want het was geen rib uit je lijf (alhoewel ik al 4 jaar nep betonnen kaarsenstandaards van de Action heb)

Yta Chalne

Yta Chalne

12-10-2012 om 08:49

Of het leuk is of niet..

..ik koop er niet, om de eenvoudige reden dat ik liever geen dingen koop die door Chinese kinderen/ illegale ateliers/ 24-uurs fabrieken in India etc. zijn gemaakt om zo goedkoop mogelijk te kunnen zijn. Dat is al lastig zat (kleding, spullen) om rekening mee te houden, maar bij winkels als Action denk ik dat ik er veilig van uit kan gaan dat er niks duurzaams en fair trade bij zit. En na 17 jaar in die hoek te hebben gewerkt, met ook weer een dochter die hier qua werk dagelijks mee te maken heeft, zijn we hier in huis daar vrij fanatiek mee geworden. Daar wil ik anderen overigens niet mee op de vingers tikken, ik heb geen zendingsdrang, dus voel je alsjeblieft niet aangevallen.

"Wat kopen jullie daar standaard wat niet eten/drinken is en geen troepjes voor in huis en geen schoolspullen? "

Bakpapier. En schoonmaakazijn, althans, dat zal gebeuren als deze fles leeg is. Dat duurt nog wel even.

Groeten,

Temet

Petra

Petra

12-10-2012 om 09:47

Yta,

Misschien een stomme vraag hoor, je hebt helemaal gelijk wat betreft kinderarbeid. Ik heb me er nooit uitgebreid in verdiept, maar waarom laat Nederland de invoer van dit soort spullen dan eigenlijk toe? Of is het amper te controleren.

Vic

Vic

12-10-2012 om 10:33

Keukenrollen en deodorant

Wij hebben sinds kort een dorp verderop een grote Action. Ik ga er af en toe heen, alleen voor keukenrollen (die zijn veel beter dan het C1000 of AH huismerk) en de deodorant die mijn oudste gebruikt. De kinderen, die normaal nooit mee willen naar winkels, vinden het helemaal geweldig en zeuren ook de hele tijd aan mijn hoofd over allerlei ditjes en datjes. Jongste merkte onlangs op dat opa en Sinterklaas schijnbaar ook altijd naar de Action gaan, want ze herkende wat van die zooi.
Huis-opleuk-spullen koop ik nooit want daar gaan mijn katten maar mee aan de haal. Ik heb inmiddels alle vensterbanken leeg gehaald en het randje van de schouw, want die beesten mollen alles. Nou ja, je moet het allemaal maar weer afstoffen dus het is geen groot gemis.

Margriet*

Margriet*

12-10-2012 om 11:38

Sinterklaas kado's voor school

Die koop ik standaard bij de Action. Zo goedkoop als het daar is (Yta haar opmerkingen in haar achterhoofd houdend)kan een andere winkel niet aan tippen. Maar het budget is ook maar iets van 3,50.
Verder heb ik wel haarborstels gekocht (die in het begin wel enorm stinken). Wel eens een legging voor dochter maar verder vind ik het vooral veel troep. Ik probeer er zo snel mogelijk en gericht mogelijk door heen te gaan.
Schoonmaakazijn hebben ze trouwens wel bij onze Dirk, groene fles.

Je hebt natuurlijk gelijk. Hier zit de Action voor mij min of meer in de loop, en voor de kinderen haal ik er vaak leuke/handige dingen vandaan. Maar als ik er kom is het meestal in het weekend of op woensdagmiddag, en dan zijn de rijen lang en de sfeer een tikje hectisch.

Mocht ik alleen een rol bakpapier nodig hebben, dan ga ik niet op zaterdagmiddag de rijen in de Action trotseren, dan vraag ik voor die paar centen meer wel even aan partner of die bij zijn rondje door de Ap een rol meepikt.

Groeten,

Temet

oregano

oregano

12-10-2012 om 12:09

Af en toe , en superleuk (ja manda☺

Ik vind het heerlijk rond te lopen in de hema, tuinland ,kruidvat,etos,maar ook in de action zo af en toe.
Wat koop ik daar:
die leuke tuinlampions die branden op zonneenergie, in allerlei kleurtjes en superleuk in de tuin of aan de tent
halogeenlampjes (2 stuks 0,38 cent en bij AH (ook een favoriete winkel( 2,99)
haarkleurspul (stuk goedkoper dan bij het kruidvat en zelfde merk)
betongel voor vriend (zijn favoriete gel)
thermo leggings voor in de winter voor dochter en mijzelf (bv voor onder eenbroek met schaatsen of gewoon onder een rok, zien eruit als gewone zwarte dikke panty's)
keukenspullen, van alles
dienblad als de vorige weer stuk is,
taartvorkjes en lepeltjes met aan de bovenkant leuke theekopjes of taartjes (doosje 6 stuks 2,99 zag ik bij de blokker voor 6,99) en bij tuinland voor 9,99 en bij een designwinkel nog veel duurder.
deurmat voor in de keuken
plakband
schoolspullen
slingers
en zo elke keer weer iets anders wat op dat moment leuk is, heeeerlijke winkel en bij ons werken er ook gewone hardwerkende mensen, er zijn hier meerdere actions, het maakt per winkel en wijk wel uit wat voor publiek er komt maar dat geldt volgens mij voor elke winkel.
In Haren bv is het ander actionpubliek dan ergens in een andere stad. Maar dat maakt toch voor de winkel niet uit en voor het assortiment?
Groet oregano

krin

krin

12-10-2012 om 12:22

Betongel (ot)

Dat duurde lang, voordat ik begreep wat betongel was. In mijn hoofd rijmde het op dongel.

oregano

oregano

12-10-2012 om 12:31

Hahahaha krin

Ik snap het helemaal☺

Sawo

Sawo

12-10-2012 om 12:47

Action

Wij komen veel bij de action omdat mijn zoon er werkt en het in de buurt is. Wat kopen we er
lampen
kwasten
badjassen
sloffen
kruik
koekjes
nagellak
nagelstickers
washandjes
laptoptas
schoolspullen

En Manda ik zal mijn 16 jarige zoon zeggen dat hij moet stoppen met roken en goedkope parfum.
groet

Saar

oregano

oregano

12-10-2012 om 12:58

Oh ja, ook net gekocht:

Superkitsch maar superleuk, 3 glazen soort ballen met gekleurd engeltje er in van glas, voor de kerst. Zit ook een lampje in met knoopbatterij. weer eens wat anders.
(Zag ze trouwens ook bij een dure woonwinkel, bijna identiek en knetterduur

Fiorucci

Fiorucci

12-10-2012 om 13:00

Ik koop er standaard fietslampjes, schilderdoeken voor mijn dochter, schoonmaakmiddelen, en kaarsen.

oregano

oregano

12-10-2012 om 13:15

Komt steeds meer bij

stenen onderzetters voor op de teaktafel. Hopenlijk straks niet meer nodig . Heb ineens zin vanmiddag in deze druilerige regen even te gaan hahaha.

caton

caton

12-10-2012 om 13:20

Geen speelgoed

speelgoed koop ik er nooit, omdat het inderdaad snel stuk is. Maar voor prijsjes op een kinderfeestje ga ik er wel naar toe. Standaard koop ik er vochtige schoonmaakdoekjes, babydoekjes, knutselspullen (veel nodig voor school en kerk), sokken en soms ondergoed voor de kinderen. Kom er altijd weg met meer dan ik had gedacht, maar allemaal zeer nuttig.

Hier

idd voor de shorts van de mannen, Ziki en Cozzi. Maar heb ze zelf tt ook. Zitten goed. Enne fietsbroeken/hardloopshorts voor tweede gekocht. Normaal 10 a 15 euro, nu geloof ik 2,50 ! En regelmatig t shirtjes, topjes ed. En natuurlijk heel veel schoolspullen. Tikt behoorlijk aan voor 3 middelbare/MBO kids. Pennen, geodriehoeken, schriften en mappen ed.
Leuke winkel om ideeën op te doen voor thema's.
Onze oudste en derde hebben daar ook de koffer van, hebben al heel wat van NL/D/B gezien. En kostte maar helft van de zelfde (duurdere) uitziende versies.
Gr. Rymcke
Gr Rymcke

Thea

Thea

12-10-2012 om 16:45

Manda

Manda, ze verkopen ook maandverband en tampons

Ik koop er: knutselspullen: papier, foamstickers, verf, kwasten, blanco schilderijen, klei, bouwplaten, pluffelballetjes, plakstiften, gelpennen, markers, kleurboeken, prikblokken, etc etc.

De gel (zwart-wit) vind mijn man fijner dan de dure gel van de kapper. Ik koop er ook wel eens shampoo, deo (als ze Sanex hebben), tandenborstels voor de vakantie, wattenstaafjes, doucheschuim voor kinderen voor sporten. Ik heb er ook wel eens een duur crempje vandaan gehaald of dure zonnebrandcreme.

Ik heb wel eens lycra hemdjes gehad en die zitten goed en blijven mooi. Ondergoed heb ik nog nooit geprobeerd. Sokken voor de kinderen koop ik er ook. Volgens mij niet slechter dan andere sokken.

Ik ben dol op de (ietwat grove) microvezeldoekjes formaat vaatdoekje. Daar heb ik er wel 40 van. Die gebruiken ik als vaatdoek, schoonmaakdoek, etc. Vaak grijp ik dan ook van die handige trekbandzakken, colourcatchers, etc. mee.

Ik heb er ook wel eens een gieter vandaag gehaald en een luchtbed. En de opblaasdingen zijn echt een fractie van de prijs dan op vakantie. De weggeefkadootjes voor een verjaardag haal ik er ook vaak.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.