Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tonny

tonny

02-01-2009 om 23:03

Geld terug acties

Half november kocht ik bij Intertoys een XBox 360 met daarop een geld-terug actie, ik moet het even nakijken maar het was naar ik meen 50 of 60 euro. Er moest een speciale brief plus sticker van de verpakking plus kopie van de aankoopbon naar een adres in Duitsland worden gestuurd.

Ik heb echter nog geen cent gezien op mijn rekening. Heeft iemand hiermee ervaring? Zou dat geld ooit nog komen en zo nee, waar kan ik een klacht indienen?

Tonny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaaskopje

kaaskopje

03-01-2009 om 01:33

Dit soort acties kosten tijd

Ik kan me voorstellen dat je geduld op begint te raken, maar ik zou ze toch nog een maand de tijd geven. Heb je de XBox gekocht omdat die actie eraan vast zat, of was je het toch al van plan?

Tirza G.

Tirza G.

03-01-2009 om 12:55

Heb je een kopie?

Heb je een kopie van de boel die je hebt opgestuurd? Heb je een adres enzo in Duitsland? Ik zou beginnen met googelen. Maar aan de andere kant: 6-8 weken is niks geks bij een teruggeefactie.

En Kaaskopje: wat doet het ertoe of ze de XBox speciaal wel of niet in deze actie heeft gekocht?

Tirza

kaaskopje

kaaskopje

03-01-2009 om 13:37

Tirza

Gewoon interesse.

tonny

tonny

03-01-2009 om 14:02

Het was een cadeau

voor mijn elders wonende zoon. En ik heb het niet persé vanwege de actie gekocht, maar het maakte het in mijn ogen hoge aankoopbedrag wel wat draaglijker.

Jawel, er is een kopie van de brief, ik was gewoon benieuwd of er op OO mensen zijn die hiermee ervaring hebben.

tonny

Roos

Roos

03-01-2009 om 15:30

Normaal

Via andere forums heb ik al gehoord dat het wel normaal is dat het lang duurt. Drie maanden geloof ik was het. Ik zit er ook op te wachten.
Roos

tonny

tonny

03-01-2009 om 17:06

Aha, drie maanden

nou, dan oefenen we maar wat geduld.

Geld ontvangen als je het niet meer verwacht is altijd plezierig.

tonny

Tonny

Hoi wij hebben ongeveer twee maanden moeten wachten op het geld, het was een 30 euro terug aktie, maar omdat er een buitenlandse bank tussen zit moet je hier 5 euro voor betalen dus krijg je 25 euro terug, is op zich ook fijn maar mijn zoon had hem zelf gekocht en baalde wel dat hij 5 euro minder terug kreeg.

krulleke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.