Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Luda

Luda

20-11-2008 om 16:00

Geluid stofzuiger opnemen

Onze drie maanden oude baby heeft moeite met inslapen. Nu zijn we erachter gekomen dat hij rustig wordt en inslaapt van het geluid van de stofzuiger.
Ik wil dit graag opnemen maar wij (en niemand in mijn omgeving) hebben geen cassetterecorder meer.
Iemand een idee hoe ik het geluid van een stofzuiger op een cd krijg en dat moet dan wel een uur duren.

Bedankt,
Luda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mobieltje?

Kan je niet met je mobieltje opnemen, dan op de computer overzetten en dan met wat handig knip-en-plakwerk dat tot een uur uitbreiden?

Niet dat ik hier praktische ervaring mee heb, trouwens.

Groeten,

Temet

Carmen

Carmen

20-11-2008 om 20:52

Of gewoon de stofzuiger gebruiken

Herkenbaar! Wij hadden (hebben) een stofzuiger waarvan je het vermogen kunt instellen. Bij slaapproblemen stond de stofzuiger dus op het laagste vermogen heel zachtjes te brommen in de babykamer.
Of misschien kan je een radio nemen en die tussen twee zenders in zachtjes aanzetten?

Carmen

MargotL

MargotL

21-11-2008 om 16:30

Downloaden

Zelf opnemen hoeft niet, je kunt het geluid ook downloaden bijvoorbeeld op:
http://www.calm-your-screaming-baby.com/soothing-sounds.html
Daar kan je ook vragen hoe je het op CD kunt krijgen.

Je zou ook een hele CD kunnen downloaden, dit hoeft niet veel te kosten, bijvoorbeeld op:
http://www.e-junkie.com/shop/product/46546.php
voor 6 dollar. Daar zou ik zelf niet voor gaan zitten knoeien (als ik er geen verstand van had )

Succes, Margot

Luda

Luda

23-11-2008 om 22:01

Het staat nu op de pc

Maar we hebben effe geen cd waar we het op kunnen zetten dus die moeten we nog kopen.

Als ik nu gebruik maak van de stofzuiger dan zet ik hem op de gang aan, dus niet in zijn kamer want dat vind ik ook niet zo fris.

Bij ons ging de kraamhulp inderdaad ook z'n kamer stofzuigen toen ie lag te slapen. Behalve de gedachte dat ie daar wel wakker van zou worden (wat niet het geval was) vond ik het ook vies, maar ja ik ben dan weer niet zo assertief om dat tegen haar te zeggen.

Grappig trouwens Margot dat zoiets gewoon op een site staat. Blijkbaar is onze zoon niet de enige baby die van dat geluid rustig wordt!

Bedankt,
Luda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.