Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

EZW67

EZW67

15-12-2008 om 14:07

Gezocht: skibroek in grote maat

Ik had al een tijdje geleden een draadje hier neer gezet over het nut van thermo ondergoed en inmiddels heb ik al veel waarschuwingen gehad; voor onze korte vakantie naar Disneyland Parijs met oud-en-nieuw moeten we ons goed aankleden. Mezelf vooral; ik moet in een rolstoel.
Dikke jassen hebben we uiteraard al, voor de kinderen heb ik inmiddels skibroeken geregeld. Voor mijn man en (vooral!) voor mij ben ik nog op zoek. Maar da's niet zo eenvoudig; ik draag (dames)broekmaat 52 en dan vind je niet zo snel een skibroek... zeker niet een waarvoor je de 'hoofdprijs' betaald; ik hoef er niet eens mee te skieen en het is maar voor een paar dagen...

Ik heb Marktplaats al afgestruind, maar daar wordt blijkbaar alleen verkocht waar men is uitgegroeid (en uit maat 52 groei je niet zo snel..). Heeft er toevallig iemand nog een ander goed idee waar ik kan zoeken?

groeten Emmy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aldi?

Aldi heeft vaak aanbiedingen van skikleding in de winter.

Decathlon heeft broeken tot in een XXL (herenmaat). Ze zien er toch allemaal hetzelfde uit die broeken. Kost 35 Euro zie ik.

Mariel

Tihama

Tihama

15-12-2008 om 14:33

Motorkleding

Nieuw is dat wel vrij prijzig, maar als je een herenbroek op marktplaats kunt vinden in XXL dan kun je wellicht voor minder terecht. De lengte is dan vermoedelijk wel te lang, maar die kun je wel inkorten.

Tihama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.