Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Even geen naam

Even geen naam

15-04-2018 om 22:41

Goede BH kopen, waar?


Even geen naam

Even geen naam

05-05-2018 om 13:23

Aantal

Dochter heeft nu maar 2 goede. Zal inderdaad zeggen dat ze ze om de beurt moet dragen. En dan zal ik er regelmatig 1 wassen. Op termijn kopen we wel weer bij. Het was ook verstandig om eerst even hier aan te wennen, dus wilde niet teveel in 1 keer kopen.
Ze had inderdaad nu een hele andere maat.
Fijn, Wilgenkatje, dat jij er ook geslaagd bent.
Ik kwam met met sporten toevallig iemand tegen met ook een dochter met grote cupmaat en heb haar meteen deze winkel geadviseerd. Ze was blij met het advies.

Verder hebben we trouwens ook nog heel gezond geluncht bij een eettentje in dezelfde straat. Allemaal natuurlijke producten, heel lekker! Was gewoon ook een gezellige middag.

BeeHaa

BeeHaa

05-05-2018 om 14:39

superbra

Jammer dat er maar 1 van is in Nederland maar ik neem aan dat er toch wel meer winkels zo'n soort aanpak hebben? Ken je er één: noem die dan ook even hier?

Ava

Ava

05-05-2018 om 15:15

fijn

Fijn dat je geslaagd bent en voor een hele schappelijke prijs.
De prijs van 80 euro was voor een T-shirt bh, een goed zittende gladde bh (zonder naden) voor onder een soepel vallende bloes bijvoorbeeld. Maar uiteindelijk ben je dus wel naar een speciaal zaak gegaan en met een goed advies thuisgekomen. Met een grote maat kan het bijna niet anders dan dat je naar een echt goede zaak moet voor een goed zittende bh (of je moet net de juiste pasvorm hebben voor een hunkemoller bh). Dat scheelt zeker in schouder, nek en rugpijn. Met zo'n maat je moet je gewoon iets dragen wat goed zit.

Het belangrijkste is toch dat je geslaagd bent of ben ik nu het zwarte schaap omdat ik een prijs heb genoemd waar sommigen aanstoot aan nemen of hebben genomen? Dat gevoel krijg ik nu een beetje terwijl in mijn gedachten ik voornamelijk on topic gereageerd heb.

Even geen naam

Even geen naam

05-05-2018 om 17:31

Schaap

Nee wat mij betreft geen probleem meer hoor, Ava. Iedereen mag voor zich weten hoeveel hij of zij uitgeeft aan spijkerbroeken of BH's. Maar ik was toch blij dat ik geen 90 euro per stuk kwijt was.

Zeistenaar

Zeistenaar

06-05-2018 om 14:29

Nog een

Een winkel in Zeist die ik heel goed vind is Anna van Dorp ondermode. Veel keus en erg goed en vakkundig en prettig geholpen. Ik heb mijn dochter laatst ook eindelijk van twee goede bh's voorzien.

moeder

moeder

29-01-2019 om 05:45

spijkerbroeken

als je goedkope spijkerbroeken wilt , moet je is kijken op werkkleding-sites of op jo-jo-jeans.nl .
mijn dochter heeft al aardige borsten voor haar leeftijd . en toen ik er haar 1 liet uitzoeken koos ze voor een huidkleurige bh met brede bandjes . al die bhs met randjes en kantjes en versiering houd zij niet van

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.