Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-05-2010 om 14:17
ik heb (megagrote) "optrek" gordijnen in de keuken. Ze zijn speciaal op maat gemaakt door een bedrijf dat niet meer bestaat (Helaas). Nu zijn ze erg vies (vetaanslag e.d.) en ik vraag me af of een stoomreiniger soelaas gaat bieden. Met de stofzuiger op de gordijnstand en daarna een doek krijg ik die krengen (het zijn er maar liefst 2!) niet schoon. Tot overmaat van ramp is de vloer geschuurd en is al het schuursel op een van de 2 blijven plakken. Van die andere kan ik het afvegen.
De stof is een soort van stofachtige zeilstof, dus de stof is aan beide zijden verschillend. HELP! Het ziet er niet uit maar ik heb echt geen geld voor nieuwe gordijnen...
14-05-2010 om 14:31
Stomerij
Ik heb er geen ervaring mee, maar zou je de gordijnen naar de stomerij kunnen brengen? Misschien dat zij het kunnen schoonmaken of anders mischien een tip voor je hebben? Gr. Suus