Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

grote overkapping bij de buren waar wij tegenaan kijken tips?


Tinie ja zij vonden het geen probleem als wij in hun dubbele stenen muur boorden. Is dus een zeer degelijke muur, bakken zitten er al zo’n 35 jaar. Zij  hebben aan de voorkant hetzelfde gedaan in onze muur, want onze huizen verspringen.

Een leiboom is soms een struik en geen boom dus dan geldt de 2 meter grens niet. Ik zou in ieder geval het vooraf bespreken met de buren en hun toestemming vragen vanwege die 2 m grens (op schrift). https://kijkopsteenbergen.nl/heg-op-pootjes-lokt-rijdende-rechter-naar-nieuw-vossemeer/

passiebloe

passiebloe

11-04-2021 om 18:07 Topicstarter

Flanagan, wij hebben heel de winter veel vogels in de tuin gehad, juist vanwege het groen en omdat we voer hadden opgehangen.

Ik zou eventuele bloembakken nog hoger dan 180 willen hebben omdat de muur circa  3 meter is. Maar misschien valt daar iets mee te doen.

Misschien inderdaad eens met de buren in gesprek gaan. Het dubbele is dat wij aan een eventuele leiboom denken vanwege de muur die zij gebouwd hebben. Mijn man wil wachten tot het bouwwerk af is en dan nog eens goed kijken. Bedankt voor de tips.  Ik wil inderdaad voorkomen dat we dadelijk voor de rechter staan.

Wellicht kun je even afwachten hoe het wordt? Zoals je man dus al voorstelt eigenlijk? Als het bouwwerk er eenmaal is, dan kun je zien hoe het "oogt" en van daaruit kijken wat je eventueel in je tuin zou willen aanpassen om er minder last van te hebben.

Er zijn ook tuinposters,dan zie je een mooie poster in plaats van dat bouwwerk. Is dat een optie?


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.