Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-05-2017 om 20:36
Hoi hoi,
Ik heb even een kwestie waar ik al een tijdje mee zit. Ik ben single mama met een zoon van 15. We wonen in een appartement met twee slaapkamers: een grote en een kleine. Hij heeft de kleine en ik de grote. Nou vraag ik me af of ik niet zal ruilen. Hij doet veel meer in zijn kamer dan ik, zit ook wel op zijn kleine kamertje met vrienden.
In zijn kamer past geen tweepersoonsbed dus zou betekenen dat ik in een eenpersoonsbed of twijfelaar zal gaan slapen. Wat vinden jullie?
23-05-2017 om 09:37
Dat kan ik me heel goed voorstellen, ik was vroeger ook blij met mijn knusse kleine kamertje. Hier hebben man en ik ook een kinderslaapkamer (niet de allerkleinste, want daar passen geen twee bedden in), maar dat is noodzaak omdat twee kinderen de grootste slaapkamer moeten delen.
Ik zou er ook best een danszaal bij willen hebben hoor, maar dan wel met het personeel om dat allemaal schoon te houden
23-05-2017 om 13:04
zoon ook (beetje ot)
Mijn zoon van 9 heeft een best wel grote kamer, kwam handig uit zo. Laatst was hij op 'floorplanner.nl' of zoiets zijn toekomstige huis aan het tekenen, met een heleboel mooie grote kamers (gamekamer, televisie kamer, sportzaal, zwembad...)
Toen ik vroeg waar zijn slaapkamer kwam, wees hij het allerkleinste hokje aan, er stond een bed in met kledingkast er tegenaan. Lekker knus!
Ik weet zeker dat dat zijn lievelingskamer zou worden!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.