Huis, Tuin en Keuken

Bintje
04-12-2008 om 09:47
Haren van dochter ruiken, welke shampoo?
Gisteravond de haren van dochter gewassen, 2 keer met Andrelon, niet voor kinderen maar volwassenshampoo. En ik vind haar haren vanochtend nog steeds niet fris ruiken, integendeel. Wie heeft tips voor een goede shampoo? Ze wast trouwens haar haar om de dag.

tonny
04-12-2008 om 09:50
Hoe oud is je dochter?
en spoel je het haar wel goed uit? Om de andere dag haren wassen lijkt me veel voor een jong kind, en december is niet echt zandbakkentijd zodat het om die reden nodig zou zijn.
tonny

krik
04-12-2008 om 10:54
Andrélon voor kids prinses
Ik heb hier pas Andrelon voor kids prinses shampoo gekocht, ruikt erg lekker. Wat ik ook altijd doe is de haren inspuiten met ontwar/anti klit spray van Gliss Kur, ruikt allebei erg lekker. Ik krijg tenminste vaak complimentjes over de geur van de haren van mijn dames ( 4 en 5)
groet krik

Kaaskopje
04-12-2008 om 11:32
Berg?
Als er korstjes op het hoofd zitten wil het ook nog wel eens wat ruiken.

Bintje
04-12-2008 om 13:04
Ze is
9 jaar. Ik heb haar haar gewassen gisteren met andrelon piratenshampoo. Een tijdje laten intrekken, heel goed uitgespoeld (heb ik zelf gedaan). Ze heeft geen berg. Het schoolgebouw is een jaar of 25 oud. Het haar ruikt niet muf maar meer alsof ze haar haar bijna nooit wast, ongewassen.
Ik ga iig haar haar de volgende keer fohnen en haar haar met wat duurdere shampoo wassen. Kijken of dat helpt. Bedankt allemaal.

Manda Rijn
04-12-2008 om 13:21
Schone hoes
om de dag een schoon kussenhoes, misschien komt het wel daardoor, zweet ze veel via haar hoofdhuid ?
En goed wassen is ook de hoofdhuid masseren, flink met de vingertoppen rondjes maken en goed uitspoelen en nog een keer wassen.

Anienom
09-12-2008 om 10:15
Haarlotion
Ik gooi er nog altijd Zwitsal haarlotion overheen. Ik kan het haar van mijn dochter wel opeten zo lekker vind ik het ruiken!