Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

feestje

feestje

12-04-2012 om 22:58

Hartvormige ballonnen

Wie weet waar je op dit moment rode ballonnen in de vorm van een hart kan kopen? Ik weet dat de feestwinkel ze verkoopt, maar aangezien we er minstens 100 moeten hebben is dat te duur.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

12-04-2012 om 23:12

Bij een feestwinkel...

En dan een grote zak. Kost ongeveer een tientje...

Hema en aldi

Rond valentijnsdag lagen ze bij de Hema en de Aldi. Misschien liggen er nog wel ergens een paar zakjes.

Jesse_1

Jesse_1

12-04-2012 om 23:57

Niet van de blokker

Onlangs had ik ze bij de blokker gekocht, maar die waren vrijwel niet op te blazen. Als het uiteindelijk soms toch lukte, was er geen hartvorm meer te zien. Die niet nemen dus

Gijsbertha

Gijsbertha

13-04-2012 om 08:42

Bruna

Rode en witte. Wel met een pompje opblazen want als er 1 klapt ben je niet blij, is pijnlijke ervaring.

Flashback

Flashback: op mijn verjaardag kwam ik van een lange dag werken thuis. Uit mijn hum, want die morgen was ik tegen het ochtendhumeur van mijn vriend aangelopen en ook op mijn werk was het weinig feestelijk geweest. Ik rook een vreemde rubberlucht in de hal. Liep de huiskamer in en daar... had mijn vriend de hele muur volgeplakt met hartvormige ballonnen! Aaaaaaahhhhh.
Helaas is dat alweer vijftien jaar geleden en is het geheugen van mijn vriend al niet tegen een jaar bestand, dus ik zou niet durven zeggen waar hij ze had gekocht.

abc

abc

13-04-2012 om 19:12

Bij...

xenos. pas nog zien hangen.

feestje

feestje

13-04-2012 om 19:39

Bedankt alvast

Bedankt voor alle tips, ik ga morgen maar eens bij de xenos kijken.Nog niet echt wat kunnen vinden.
Via internet komen er nog 5 euro verzendkosten bij en 25 euro is te duur.
Feestwinkel hier 27,50 Chippie wat is de naam van de feestwinkel waar jij ze gekocht hebt? Ik hoop ook zo voor rond de 10 euro klaar te zijn.
Bruna was uitverkocht, krijgt ze volgend jaar weer met Valentijns dag
Blokker behalve dat ze worden afgeraden, waren het rood wit roze ballonnen in een zak.
Blijft dus de xenos over, hopelijk heeft onze xenos ze ook.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.