Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Yvon Meijer

Yvon Meijer

28-05-2009 om 14:40

Hellup uitvouwbaar speeltentje hema weer invouwen!

Ik worstel al een half uur met een uitvouwbaar speeltentje van de hema die ik weer opgevouwen in de zak wil hebben. Het is het model tuinhuisje met buigbare metalen draden. Hij zit in een ronde zak, rond opgevouwen. Als je 'm uitpakt klapt ie meteen uit, handig. Maar erin lukt me niet, ik snap niks van de handleiding die erbij zit, grrr.. En ik vond het juist zo'n handig klein pakketje, is het nu dus niet meer wie heeft met dit bijltje gehakt en weet hoe ik 'm er weer in krijg, liefst in één stuk?? Bedankt alvast, Yvon.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

28-05-2009 om 15:02

Ik denk

Ik heb even de foto ervan op de website bekeken. Volgens mij eerst muur tegen muur en dak tegen dak duwen. En dan dak tegen muur klappen. Vervolgens een 8-tje draaien van de rechthoek die je dan krijgt. Als het goed is zou die dan in de ronde opbergzak moeten passen.
Het is hetzelfde systeem als bij zonneschermpjes voor de auto.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

28-05-2009 om 15:12

Vera!

Het werkt! Ik kreeg 'm al wel plat. Maar wat je schreef, dat 8-tje draaien, dat was de term die ik nodig had. Geweldig, hartstikke bedankt, hij zit mooi in het zakje Wat ze allemaal in de handleiding hadden staan.. en dan die tekeningen erbij.. ik snap nog steeds niet wat ze daar dan mee bedoelen. Volgens mij kunnen ze jouw aanwijzingen er beter op zetten. Groetjes, Yvon.

Dus niet de enige!

Ook hier stond ie 2 weken... totdat een vriendinnetje 'm ook kreeg en we hem heel voorzichtig hebben uitgevouwen... en nu is het zo simpel. Maar die gebruiksaanwijzing is echt flut!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.