Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Help... disney dress your princess projector werkt niet

Mijn dochter van 5 jaar wilde ZO GRAAG een Disney "dress your princess projector". Dat is zo'n ding dat de omtrek van jurken projecteert en die je dan kan uitknippen om zo mooie jurken te maken voor je prinses.

Nu heeft ze vanmorgen deze projector gekregen voor haar verjaardag. Maar dat heb ik weer... volgens mij werkt dat ding gewoon voor geen meter! Dat lampje geeft maar zo weinig licht dat er NIETS geprojecteerd wordt op de vellen papier.

Wie o wie heeft hier de gouden tip of is het gewoon een onding en moet ik terug naar de winkel om wat anders te gaan kopen voor mijn dochter?

Ik hoor graag reacties!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

13-11-2008 om 15:24

Nee maar lees mee

want dochter van 4 wilde die heel graag van sinterklaas. Als het ding niet werkt gaat sinterklaas daar zijn centjes niet aan uitgeven

Guinevere

Guinevere

13-11-2008 om 20:24

Onding

Ik heb érgens (maar waar??) gelezen dat die dingen inderdaad voor geen meter projecteren. Dus ik zou 'm fijn omruilen!

Mirjan

Mirjan

17-11-2008 om 22:05 Topicstarter

Hij doet hét!

Was even prutsen met een schroefje bij het lampje maar de projector werkt!

Okee.... echt fántastisch projecteert hij niet maar mijn dochter van vijf jaar heeft de afgelopen dagen al aardig wat jurkjes weten te fabriceren. Ik weet niet voor hoe lang ze het leuk blijft vinden maar tot nu toe is het toch een succes!

Toch nog een goede afloop... * zucht*

Elisabeth

Elisabeth

20-11-2008 om 09:47

Badkamer

hoi, mijn dochtertje speelt hiermee het liefst in een donkere badkamer, dan werkt het een stuk beter

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.