Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Katie

Katie

03-12-2008 om 20:53

Help, surprise ideeen voor de kids gevraagd!

Op het laatste moment, daarvoor te druk, wil ik voor beiden meisjes 8-11 jaar nog een surprise maken. DOen we elk jaar, voor één kado een surprise, de rest gaat gewoon in de zak.
Maar ik kom niet op ideeen! Mag niet te veel werk zijn maar toch leuk. Als kado's heb ik o.a.
De een is dol op alles met paarden( verleden jaar paard geknutseld) en de jongste, is dol op alles met make up, mooie spulletjes, glitter en glamour.
Wie heeft er enig idee? Hoeft niet perse op hun hobbys te slaan.

dank dank dank!
Katie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eeehh....je kadoos zijn?

Dat is me niet helemaal duidelijk ,ik denk dat je het gewoon simpel moet houden. Even denken...peoh je geeft wel erg weinig info.....

Een lippenstift van een keukenrol met papier erom?

En voor de oudste een zogenaamde zak haver? of een namaakpaardenblad van macaronidoos of zo?
Succes!

Voor katie

Voor de glitter en glamour: een microfoon. Men neme:
- een wc borstel
- een aantal (zoveel mogelijk) wc rollen, of een paar stevige stukken karton
- een kleine schoenendoos
- aluminium folie

Maak de wc-rollen aan elkaar met breed plakband tot een microfoon standaard. ALs je stukken karton hebt, rol je die op tot een rol en plakt ze eventueel een elkaar.
Verstop hierin je kadotje. Omwikkel het geheel met alu-folie. Pak ook de doos in met alu-folie. Verzwaar deze eventueel met steentjes. Maak een gat net iets kleiner dan de wcrol in de bovenkant van de schoenendoos, en steek de standaard hierin. Omwikkel de wc borstel met alu-folie.
Steek nu in de bovenkant van de standaard de wcborstel, en klaar is je microfoon. Een leuk klein gedichtje erbij, en op naar de glitter- and glamour actrice!

Paarden:
Knutsel een hoefijzer. Gewoon van stevig karton met alu-folie erover heen.

Succes ermee!
P.s. ik heb geen aandelen in een aluminium-folie-producent.

Katie

Katie

03-12-2008 om 22:35

Oja en de kado's zijn..

kado's voor de 11 jarige;
dvd paarden
boek paarden
schaatsen voor op het ijs
stiften
paardenpoetsspul
apenknuffel
paardendekbedovertrek ( moet nog kopen,vinden)
pyama( ook nog kopen, als het lukt)

de 8 jarige;
make up doos
sierijzertjes voor jeans
kook/bakspulletjes
cd jetix hits
paardenpoets spul
ijs schaatsen
pop
microfoon

Het hoefijzer heb ik net al gemaakt, goede en makkelijke tipm dank daarvoor!
Misschien nog voor de paardenfan een stal, met stro?

En de jongste; pleeborstel wel leuk als microfoon met teveel werk voor nu.
Nog meer leuke tips?

groeten!

Mamba

Mamba

04-12-2008 om 00:21

Voor de jongste

Een handspiegel. Knip de vorm uit een kartonnen doos, bekleed het met alu-folie. Achterkant bestrijken met lijm en dan glitter er op strooien of nepdiamantjes plakken. Aan de voorkant maak je een lijst. Bijvoorbeeld van PUR wat je daarna goud spuit, een rand glitter of diamantjes of gewoon een rand van gekleurd papier. Je moet het wat groter maken dan een echte.
Je kan ook een discobol maken, heb ergens op internet een beschrijving hier van gezien (even googelen).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.